úterý 8. října 2013

Boys like Bieber

Boys like Bieber

Ahojte, dneska bych se chtěla zabývat jedním klučičím stylem, který jistě všichni dobře znáte..
V Dnešní době, v naší generaci si už většina kluků našla svůj idol, podle kterého se chtějí, oblékat, česat, chovat a někteří i podle něj chtějí žít svůj život!

Koláž věnována mým prvním Bieber boys-Sims3!
  • Jmenuje se Matty Hudgues a obléká se jako Justin, češe se jako Justin (v té době) a chová se podle Justina! (vlevo)
  • Jmenuje se Brandon, je to Mattyho bratr a má stejný styl jako Matty. (vpravo)
  • Dále zde máme Alici (nahoře) a Lauren (dole). Jejich výrazy posuďte sami:D

Váš názor na ně?:)
Krásný den, Miranda:3

9 komentářů:

  1. ten vlevo je úplně jak justin! :D Jen nechápu co tam mají dělat ty holky?

    OdpovědětVymazat
  2. Mně teda moc jako Justin nepřipadají :D Taky nechápu ty holky :D A já Bobra absolutně nesnáším, takže o něm nechci ani slyšet :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jé :-) Ten vlevo je skoro úplně jako Justin :33

    OdpovědětVymazat
  4. Justina mi moc nepřipomínají, ale jsou sladcí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou hezcí, ale Justina nemám moc ráda

    OdpovědětVymazat
  6. no, ten vlevo je jak Bíbr, ale já Bíbra nesnáším, takže o něm nechci ani slyšet

    OdpovědětVymazat
  7. OMFG! To jsi nemohla vybrat jinačí jméno než Matty?! Já Biebera nemůžu vystát. Jednou mi někdo poslal na e-mail jeho fotku a já jsem praštil do monitoru, tak že sletěl na zem a rozbil (A pak jsem dostal zaracha). A rozhodně se tak nečešu a už vůbec nepoužívám Gel!

    OdpovědětVymazat
  8. Já teda Bíbra nemám ráda. :X Ale podobá se mu.

    OdpovědětVymazat