pátek 4. října 2013

Anglie

Anglie

Ahojte chtěla bych vám něco oznámit. Jedu do Anglie takže tu nějakou dobu nebudu:)
Strašně moc se těším! Do této země jsem se chtěla strašně moc podívat a vyplní se mi to!
Jedeme se školou. Jedu se spolužačkou. Jedeme tam autobusem takže přes Německo, Belgii, Francii a pak budeme v Anglii. Budeme bydlet u rodin. Jsem zvědavá jak se domluvíme, jelikož moje Angličtina to je.. něco co ještě nikdo neslyšel:'D
Jinak nestihla jsem něco přednastavit:( Moc mě to mrzí. Miranda má rozepsaných pár článků tak je asi dá na blog. Jak se vrátím budu vás informovat.
Možná, ale neslibuji ještě něco stihnu přednastavit, ale nevím jak bud stíhat mám ještě plavání. Jinak zase mi nejdou načíst vaše blogy!!! Nesnáším když se mi načítají stránky půl hodiny a pak že to selhalo. Fakt miluji. Omlouvám se ještě jednou moc.
Kdybych se neozval atak se mějte pěkně!:)

Tady jsou starší fotky Jade a Patricka:)


Aňulí

5 komentářů:

  1. tak si to tam pořádně užij :)

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si to tam :) Neboj když jsem se domluvila já tak se domluvíš i ty! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Užij si to :) Kdyžtak rukama, nohama, domluvíš se vždycky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Užij si to! Já tam chci takýý.

    OdpovědětVymazat
  5. Měj se tam fajn ;) Kdyžtak ti pomůže Google :D Sice moc ne, ale něco odhadne :'D

    OdpovědětVymazat