sobota 7. září 2013

The Sims 4 Gameplays

The Sims 4 Gameplaye aneb Co nás čeká se Simíky

Ahojte, dnes bych vám chtěla ukázat pár gameplays z The Sims 4. Tato videa jsem sama viděla několikrát a musím říct, že mě to ještě neomrzelo:D
Na The Sims 4 jsem opravdu zvědavá jak se to bude líhnout, zatím to vypadá perfektně!;D
Dobře se bavte!


*Gameplay - trailer*


S láskou Miranda:*

5 komentářů:

  1. Jenom jsem je tak proklikala, protože jsem viděla fotky a ve videu je to samé. Je tam hrozně málo oblečení! :( Ale u toho modelování simíka je zase dobré, že můžeš simince udělat velké břicho a říct, že je těhotná, i když doopravdy není :D (do komiksu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě teda nenapadlo:D Ale nápad je to dobrý!

      Vymazat
    2. Díky :D Už mě to napadlo dávno. Právě to bude dobrý, jestli tam zase budou mít nastavené ty hnusné těhotenské oblečení :)

      Vymazat
  2. 心にする必要があります患者人がを研究している実現それをに少なくとも一目を取る5時サイト。このイメージにすることができます探索、在庫空気ケースサスペンションシステム(この写真ではリア)。ブランド バッグ

    OdpovědětVymazat