neděle 1. září 2013

Pussycat in the City

Pussycat in the City

Do města se přistěhovaly dvě sestry Nathalia a Andrea i se svými dvěma kočkami.
Jak si užívá ruchu velkoměsta kočičí Bridgeportská smetánka vám prozradím v následujících obrázcích.
Doufám, že se vám budou líbit:)








 
 
Doufám, že se Vám fotky líbily. Jinak přeji krásné podzimní dny:*
Od Mirandy:)

11 komentářů:

  1. Pěkné fotky i siminky :) Ještě je naštěstí léto ;D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kostýmy jsou hrozně hezké. :D A simky jsou taky kočky. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Páčia sa mi kulisy, simky, pózy a oblečenie je boží:) 10 prstov hore :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páčia sa mi kulisy, simky, pózy a oblečenie je boží:) 10 prstov hore :)

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá to vážně dobře :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ta předposlední fotka je nejlepší :33

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se strašně líbí ta třetí fotka :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to moc vydařené! Opravdu se mi líbí ty siminky

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné fotky! Strašně se mi líbí druhá a třetí :)

    OdpovědětVymazat