čtvrtek 12. září 2013

Odjíždím

Dva dny tady nebudu

Ahojte promiňte že včera tu nic nepřibylo. Ale začala škola takž to snad chápete. Za hodinu jedu na soustředění s plaváním. Už se těším. Budu tam do soboty. Nejspíše přijedu někdy okolo 16 hodiny. Omlouvám se Affs. Nebudu obíhat. No v poslední době mi nejdou načíst skoro žádné vaše blogy:'( Někdy obíhám když jsem v informatice, prostě když jsem ve škole. Nevím co mám s PC://

V každém případě mě omluvte!:) O víkendu tady budu už zase pro vás. Možná něco stihnu ještě přednastavit, ale neslibuji.
Aňulí

5 komentářů:

  1. Nevadí, hlavně si to tam užij. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To nevadí :) Já bych byla tvoje komentátorka i kdybys nechodila na můj blog :) Užij si to na soustředku ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Neva :) Měj se dobře a užij si to! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. užij si to tam :) vím, jak je těžké najít si čas na cokoliv jiného než na školu :D

    OdpovědětVymazat