čtvrtek 5. září 2013

Dobrodružství Emili Hart


Od včerejška je mi divně co jsem snědla tu bylinku od toho kluka. Chtěla jsem další. Asi jsem blbá, ale rozhodla jsem se mu zavolat. Mám jeho číslo. Všimla jsem si že mi ho nechal na stole. Zavolala jsem mu.
Já: Ahoj
Neznámý: Ahoj, co potřebuješ?
: Nechceš přijít?
Neznámý: Dobře Em za 15 minut budu u tebe...
Já: Vem prosím ty tvoje bylinky
Neznámý: Dobře. Za chvilku jsem u tebe

Zavěsila jsem hovor a podívala jsem se na kalendář. Proboha! Darcy má narozeniny. Filip tu není a "neznámý" má za chvilku přijít. Fajn. Udělám to následovně. Zajdu za Darcy probudím ji. Upeču dort a oslavíme narozeniny. Zanedlouho zazvonil zvonek a "neznámý" stál ve dveřích. Pozvala jsem ho dál. Řekla jsem mu že Darcy má narozeniny a že je nemůžeme zanedbat tak jestli nechce zůstat. Dala jsem se do pečení dortu. Byl hotov zanedlouho. Oslavili jsem narozeniny Darcy. Já neměla chuť na dort. Chtěla jsem tu bylinku!
Chvíli jsem si hrála s Darcy. Je nádherná!:) Těším se jak bude dělat první krůčky a říkat první slova. Asi za 20 minut jsem ji uložila od postýlky, jelikož se mi zdála být pořád unavená.

Darcy jako batole:)

Přišla jsem k "neznámému" dolů do obýváku a řekla jsem mu...
Já: Ehm, děkuji že si přišel. Jak se vlastně jmenuješ?
Neznámý: Nemáš za co Em. Jmenuji se Ryan.
Já: Ryane? Máš ještě tu bylinku?
Ryan: Jasně tady máš.
...snědla jsem ji....

Já: Je výtečná, co to je za bylinku?
Ryan: Někdy ti to řeknu je to tajemství.
Já: Dobře, nechceš se podívat na nějaký film?
Ryan: Proč ne...


Dívali jsme se na film a najednou mě popadla strašná chuť milovat se...

8 komentářů:

  1. Snad nepodvede Filipa :DD
    Jinak skvělý díl :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Ryan bude svině! Snad ho nepodvede :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Ryan je idiot! Už asi víc co jsou to za bylinky! :O :D Snad nepodvede Filipa :((

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Ryan je ale parchant!
    Snad Filipa nepodvede :) Úžasný díl,moc se mi líbil :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, že ona Emili podvede Filipa?Snad ne!Ale super díl, jako všechny

    OdpovědětVymazat
  6. nenávidím Ryana!!! snad Filipovi nebude nevěrná :'( jsou krásný pár....

    OdpovědětVymazat
  7. Díl mě baví! :D Hrozně se těším na další dílek :D

    OdpovědětVymazat
  8. Doufám,že nepodvede filipa a že nebude závislá na těch bylinkách!

    OdpovědětVymazat