sobota 14. září 2013

Midnight Hollow

Midnight Hollow

Asi před týdnem jsem se dozvěděla o novém světě, který má být v Obchodě The Sims 3!
Jsem absolutně nadšená! Normálně mě gotika nějak netáhne a takové ty ponuré věci, ale... Tento svět mě doslova očaroval!:o Ve městě si budete moct hrát na co chcete tak se vám podle mě bude skvěle hodit kolekce Filmové rekvizity. Už to nebudu zdržovat a hodím vám sem první várku obrázků a video:) Zítra se můžete těšit na další obrázky z tohoto světa!












Slyšíte tu písničku?:')) Jinak všimla jsem si že tam bude podnikání!! Já jsem pištěla jak jsem to viděla!:D Beze srandy. Sie je škoda že to není dodatek, ale i tak ne?:) Jinak jak jsem pochopila tak to podnikání bude v té Zlaté edici. 

Aňulí

7 komentářů:

  1. Mně se ta písnička skoro vůbec nelíbí :D Už jsem o tom slyšela, stejně jako Ilorin mi to přijde podobné jako Moonlight Falls.

    OdpovědětVymazat
  2. Pání, to vypadá skvěle, určitě se to bude hodit do komiksů atak.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to nádherně!-konečně budu mít důvod pořídit si ňáké ty simpointy...:) no spíš se k pořízení konečně dokopu... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá naprosto skvostně:D Už se těším jako malý dítě:D

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá to vážně dobře :))

    OdpovědětVymazat