neděle 22. září 2013

Kvíz o The Sims 4

The Sims 4 Kvíz

Co čekáme, jak to vypadá, co myslíte..
Jak se těšíte na hru?

Ahoj, mám pro vás kvíz ohledně The Sims 4. Každý na to má jiný názor, každý od toho čeká něco jiného a každý ohledně toho něco jiného shlédnul.
Další věc je ta, že spousty fanoušků The Sims neví, zda-li si mají příští rok novinku koupit. A abych pravdu řekla, já sama nejsem na sto-procent rozhodnutá. Doufám, že následující otázky vám pomohou si objasnit názor na The Sims 4 a nebudou vás příliš nudit;)

☺Udělejte si kvíz a zjistěte jak se těšíte na hru. Každá odpověď (kromě D) se boduje jiným počtem bodů. (Viz. na konci příspěvku). Sečtěte body a zjistěte jak se těšíte na hru The Sims 4!

☻Pokud chcete odpovídat nezávisle na kvízu, žádný problém! Jsou vám k dispozici také otázky "D" pokud na to máte vlastní názor. Podělte se s námi o vaše názory na hru, bez ohledu na to jak se těšíte nebo ne. Pište do komentářů pod příspěvkem a připojte se k diskuzím;)


1. Co říkáte na samotnou tvorbu Simíka?
a) Velmi rozmanitá, úprava boků, stehen, ramen to tu chybělo!
b) Zajímavá, nechám se překvapit.
c) Nelíbí, nic si od toho neslibuji.
d) Vlastní názor



2. Názor na interakce a chování Simíka?
a) Je to skvělé, chovají a pohybují se už jako lidé!
b) Ujde, baví mě se na to dívat.
c) Hm.., je to jako kdybyste spojili interakce 2ky a 1ky.
d) Vlastní názor




3. Pohled na tvorbu obličeje?
a) Je to to, co jsem chtěla, nemůžu se dočkat, ty mimikry, povytažení obočí..!
b) Zatím se těším.
c) Nějak se mi to nezdá, je tam toho na mě moc. Simíci pak vypadají divně, když se do toho moc šťourá.
d) Vlastní názor


 4. Jak ohodnotíte stavbu domů?
a) Famózní, pohybovat zdmi jak se mi zachce to tu ještě nebylo!
b) Dobré, ale čekal/a jsem od toho víc.
c) Já nějak nevidím nic nového, až na ty ultra-posuvné zdi.
d) Vlastní názor


 5. Jak je na tom Simíkova osobní lišta?
a) Výborně, je to rozmanité a přehledné!
b) To jde, líbí se mi to, ale..
c) No, tak na to si nezvyknu, měli nechat původní, je to úplně jiné a nevyznám se v tom.
d) Vlastní názor


 A nakonec vlastní názor na celou hru se vším všudy?

Vyhodnocení odpovědí: A=1 bod
                                        B=2 body
                                        C=3 body
Sečtěte a máte výsledek:)

Miranda;)

15 komentářů:

  1. Vyšlo mi, že se těším moc, ale přitom by mi měla vyjít spíš ta druhá možnost :D Chybí mi tam třeba názor na grafiku, to by tam mělo být :D

    OdpovědětVymazat
  2. vyšlo mi docela jo :D nejvíc se mi na čtyřce líbí stavba domů... ale tvorba simíků třeba vůbec ne :/ a grafika už vůbec ne.... ale tak uvidím no...

    OdpovědětVymazat
  3. Páni!:) Opravdu skvělý kvíz!.)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni!:) Opravdu skvělý kvíz!.)

    OdpovědětVymazat
  5. 1.a)
    2.b)
    3.a)
    4.a)
    5.b)
    Takže jestli počítám správně (což mě nikdy nešlo :-D ) tak to je 1+2+1+1+2 a to se rovná 7? YES! Těším se hrozně! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. 8 bodů :D No, ale myslím, že by mi měla vyjít spíš ta druhá možnost :D

    OdpovědětVymazat
  7. Teda kolik tech the simsů ještě bude!! :DDDD Jinak pěkný kvíz:)

    OdpovědětVymazat
  8. 7 bodů:D Fakt se těším moc:) v The Sims většinou novinky byly super, narozdíl od jiných her, tam bývají další díly spíše na škodu:)

    OdpovědětVymazat
  9. vyšlo mi, že se těším moc... Je to pravda že se těším... No ale zajímalo by mě jestli budou úplně nové dodatky a kolekce nebo jestli použijí ověřené dodatky a kolekce jako třeba po setmění,roční období nebo cestovní horečku a mazlíčky...

    OdpovědětVymazat
  10. měla jsem 11 bodů ,takže mi vyšlo docela jo :)

    OdpovědětVymazat
  11. 6 bodů, mega mooooc se těším!

    OdpovědětVymazat
  12. 6 bodů, mega mooooc se těším!

    OdpovědětVymazat
  13. Teda je vidět, že v tom máte fakt mega znalost. Já jsem se dříve taky docela dost orientoval, ale pak nějak přišla práce, škola, a zbyl mi čas tak maximálně na hry v prohlížeči. Ale ty jsou občas taky docela fajn. Jen člověk musí najít tu pravou. :) Ale to není zase takový problém.

    OdpovědětVymazat