sobota 28. září 2013

Kostislava...

Kostislava  je nejlepší pomocník v domácnosti

Ahojte. Zdravím. Promiňte že tu jsou články obden, ale příští týden už to bude lepší. Sice za týden jedu do Anglie, ale i tak se budu snažit něco přednastavit.

Chci vám napsat o Kostislavě. Kdo neví co to je tak je to prakticky Simík po smrti, který vypadá jako kostra a pomáhá Simíkům s úklidem. Já mám takové štěstí že mi "Kosťa" vůbec nechce uklízet a místo toho chlastá ze soudku, čistí si zuby a nebo se nahřívá u krbu. Nechápu to. Proč si čistí zuby?! A taky nechápu proč se nahřívá u krbu. V domě plno nepořádku a když potřebuji pomoct Kostislava nepomůže!:D 

Vřele vám doporučuji tuto užitečnou pomocnici.



Aňulí

13 komentářů:

  1. Tak to je dobrý! :D Úžasný fotky :33

    OdpovědětVymazat
  2. dobrá pomocnice :D taková se vždycky hodí :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D Tak já to mám podobné :D Moje kostislava většinou chodí jenom z patra do patra a nebo si umývá ruce :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Ty pořád někam jezdíš :) Asi jste dost bohatí, že? :)
    Super fotky, hlavně to druhá :D

    OdpovědětVymazat
  5. ta je skvělozně krutopřísná :D
    A se máš, taky bych někam jela.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,na mém blogu probíhá tento víkend Narozeninová párty se soutěžema.
    Budu moc ráda,když přijdeš a taky se zapojíš!
    Všechny soutěže najdeš v rubrice 2.narozeniny blogu,takže se můžeš zapojit i později.Až párty skončí,tak bude ještě týden možnost zapojit se do těch soutěží,protože mi bude trvat než to všechno vyhodnotím a uzavřu komentáře.Takže prostě než uzavřu komentáře,můžeš se do soutěží zapojit.

    A ta kostra je boží!

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiš :D já jí ještě nikdy nezkoušela, takže nevím jestli by v mém domě dělala něco jiného. :D
    Anglii ti závidím, já můžu jet se školou (Ty asi taky ne?), ale jelikož tam jsou samý debílci tak nejedu. :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Já obludko nemám takže nevím jak kostislava uklízí ale myslím si že jsem jí vždycky viděla že pilně uklízí tak nevím možná je to v každé hře jiné :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Taková by se mi taky hodila :D Nejlepší je ta fotka, jak si čistí zuby :D

    OdpovědětVymazat
  10. nej fotka ta poslední ;) , já ji měla 1 krát , a stačila :D , . :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hihi, tak to vypadá hustě, kostlivá služka:D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak trochu moje holka :-) :-) :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat