čtvrtek 26. září 2013

Koláž Patricka a Jade

Koláž Patricka a Jade

Ahojte teď přidáváme na blog obden. Ve škole je toho fakt moc. Ale myslíme si že to stačí ne?:)
Jinak mám pro vás takovou koláž mé "rodinky" slečna Smithová a její kamarád se konečně dostali k sblížení. Byl letní horký den a tak šli oba dva do vířivky. Patricka bolely trochu záda ze včerejšího zápasu na Stadioně tak vířivka byla ideálním řešením. Jade si k němu přisedla. Chvíli si povídali a pak se Parick rozhodl udělat první krok:)

Grrrr mám strašný problém! Nejdou mi načíst vaše blogy, ano už zase! Něco jsem okomentovala, ale většinu ne:'(( Strašně moc se omlouvám. Proč zrovna já?!
Aňulí

9 komentářů:

  1. Super fotky :) Nevím, čím by to mohlo být :/

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to taky jednu dobu nešlo. Jenom když mi někdo poslal odkaz konkrétního článku. Hezká koláž :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná koláž! Já fakticky miluju ty tvoje simíky!! ♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. krásná koláž :) mě to taky jednu dobu dělalo a bylo to způsobeno problémy s internetem => vyčerpala jsem data :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ta siminka je prostě nádherná! :-* Hrozně se mi líbí. :-) A koláž je taky super, ale poslední fotka je nejlepší. :-* :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná koláž! :) Ta siminka je moc krásná :33 Mě taky někdy nejdou načíst blogy,ale vždycky se to pak nějak spraví :)

    OdpovědětVymazat