středa 18. září 2013

Jak se krade úroda sousedům

Jak se krade úroda sousedům?

Ahojte!:) Teď jsem přišla ze školy a měli jsme 9 hodin. Mamka mi právě oznámila že budu chodit zase do angličtiny jako minulý rok, ale já už tam nechci! Chci mít čas na školu a každý den něco přidat na blog:// Minul rok jsem to tak tak zvládala 6x týdně kroužek tak, co by jste chtěli. Ještě k tomu mi taťka cosi říká že mi zablokuje internet. V tom případě by byli i proti sobě jestli chtějí ať mám dobré známky, jelikož se denně přes PC učím.

No a teď k tématu. Včera jsem si udělala Siminku a je čarodějnice. Pokud potřebujete zadarmo nějaké bylinky, ovoce či zeleninu nastěhujte se do Moonlight Falls. Ještě je lepší mít Simíka čaroděje, jelikož nevím jak by jste to udělali s klasickým Simíkem. Naučte se trochu kouzlit až budete mít možnost "podpalovat" snad cokoliv co budete chtít. 
Vyhlídněte si dům, tudíž oběť!:D Podpalte dům tak na 4 místech. Kliknete na zem a dáte→ Seslat kouzlo→ Ohnivé (nějak tak to je, to poznáte) a potom hořííí! Hahaha. Vy si klidně jděte ukrást úrodu a jestli máte hodného čraroděje/čarodějku tak pomozte Simíkům uhasit plameny, aby neuhořeli:D

Simíci domu si nevšímají ničeho než plamenů skvělá příležitost se vkrást do zahrady!

A jde se krást...

 Moje Siminka pomohla uhasit plameny.. Ještě aby byly ve městě drby že podpaluje domy skrz pár brambor nebo rajčat:D

Aňulí

10 komentářů:

  1. fakt krásný článek , určitě to někdy zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý :DD asi taky někdy zkusím hrát za čarodějku, aspoň budu mít veselo :D

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to by mě asi nenapadlo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já chci Obludko! :D Super tip :D

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý tip.A krásná siminka .-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle je skvělé!:DDD:) To by mě opravdu nenapadlo:D:(

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím tě. Já bych to s tou angličtinou moc nehrotila. Zkus se s vašima domluvit třeba na nižší kapacitě, ale angličtina je vždycky fajn. Já sama si platím hodiny konverzace s rodilým mluvčím. Uvidíš, že se ti to jednou bude hodit. Třeba v práci. A blog je v tuhle chvíli vedlejší. Důležitější je vzdělání! :)

    OdpovědětVymazat