neděle 8. září 2013

Horské lázně- začátek nového dne

Horské lázně- začátek nového dne

Ahojte promiňte že jsem tu teď asi 2 dny nějak extra nebyla, ale byla jsem ráda že už mám torchu volna tak jsem hrála simíky a fotila na blog. Nevím jestli se mi podařily, ale udělala jsem pár fotek z Horských lázních. Je to foceno v zimě. Snad se vám budou líbit:3





Edit: Snažím se oběhnout blogy a nejdou mi skoro žádné načíst+ ten náš:// Já vůbec nevím proč. Zobrazí se mi třeba 2 z 10 ty okomentuji a buď ten komentář tam je nebo není:( Já nevím co máme s netem moc se omlouvám. Blblo mi to už včera, ale netušila jsem že to bude dělat i dneska
Aňulí

7 komentářů:

  1. My máme něco s počítačem furt :D Jsou to kouzelné fotky :*

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky ;) Jinak s těma komentářema si nic nedělej, občas to blbne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kouzelný fotky :-)
    Mě počítač blbne pořád :) Vždycky to pak vypínám a zapínám :D

    OdpovědětVymazat
  4. Naozaj ako napísala Carly, čarovne umelecké fotky, veľmi pekné zábery, a ten sneh je čerešnička na torte:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky :) Tak snad se to nějak zpraví :/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotečky.. Především ta druhá, je moc suprově barevná..♥

    OdpovědětVymazat
  7. Moc povedené :) Skoro každý, teď fotí fotky v zimě, nevím, asi to
    bude tím že ta zima už tak trochu začíná :D
    A nebo to bude dodatkem roční období :DD Asi to druhý, že ? :DD

    OdpovědětVymazat