pondělí 9. září 2013

Filmové rekvizity

Filmové rekvizity


Ahojte mám pro vás b´pár nových obrázků. Moc jich není, ale aspoň něco jsem sehnala:)
Celkem se těším na tuto kolekci. Ale nějak extra mě neoslovila:// zatím...




Ještě tady mám video k 3. části!:)

Aňulí

8 komentářů:

  1. vypadá to fakt dobře :D těšíme se :D

    OdpovědětVymazat
  2. Wow,moc pěkný.
    To video je váážně úžasný :33

    OdpovědětVymazat
  3. My to zaujalo. Už se na to těěším.

    OdpovědětVymazat
  4. Šel by na to vytvořit dobrý komiks :D Ale zdá se mi, že už nevědí co vymyslet.. :/ Nevypadá to špatně, ale já bych asi Filmové rekvizity zařadila k těm slabším dodatkům :)

    OdpovědětVymazat
  5. tohle bych si asi i koupila. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky o tom dneska vydám článek :D Nijak moc mě to nezaujalo, i když pravda, do komiksů se to může hodit. Ale i tak...

    OdpovědětVymazat