pondělí 16. září 2013

Druhá várka fotek z chystaného města Midnight Hollow

Druhá várka fotek
z chystaného města Midnight Hollow















Tak co říkáte?:) Mě s to děsně líbí. Standardní verze by měla stát do 3 000 SimPointů a Zlatá do 6 000 SimPointů. Jo je to celkem veliký rozdíl, ale já chci mega moc podnikat. Strašně mi to chybí ve hře. Jakmile budou nějaké slevy na SimPointy tak si je jdu rychle koupit. Tento svět se mi moc líbí a strááášně moc ho chci:)

Aňulí

6 komentářů:

  1. Ty vlakové koleje :-) krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tak toto město mě doslova očarovalo! bude se hodit do hororových komixů! no ale je fakticky nádherné! asi si ho koupím! mimochodem-když si koupíš za simpointy město, budou k tomu ňáké oblečky?(já žádné město ještě nekupovala!)

    OdpovědětVymazat
  3. Uuh, to je husté. :D Ale bála bych se hrát.

    OdpovědětVymazat