sobota 21. září 2013

Dobrodružství E.H.→ v špatnou chvíli na špatném místě


A najednou jsem dostala chuť se milovat,...
Přisunula jsem se blíže k Rayenovi a podívala jsem se na něj. Mysleli jsme oba na jedno a to samé.
Začali jsme se líbat a šli jsme do koupelny. Tam to všechno pokračovalo. Sundal ze mě všechno oblečení a já z něj taky. Zatáhl mě do sprchy a stalo se to. Potom jsem si uvědomila jak jsem mohla být tak blbá! Bože,.... Podvedla jsem Filipa a nikdy se to nesmí dozvědět!

V tom najednou uslyším nějaký povědomý hlas z přízemí. Netrvalo dlouho a došlo mi že je to Filip. Ne, je konec! Rychle jsem na sebe hodila spodní prádlo a Ryan taky. Vyšli jsme z koupelny a před námi stál Filip. Jakmile uviděl Ryana a mě. Muselo mu to všechno dojít. Něco jsem prostě musela říct...
Já: Filipe. Není to jak si myslíš!
Filip: A jak tedy? 
Obrátil se na Ryana a všechno pokračovalo
Filip: Co si o sobě myslíš! Doufal jsem že tě už nikdy neuvidím Steve! Si zřejmě pořád stejný parchant. Čím si ji nadopoval?!
Cože? Ryan se jmenuje Steve? Pomyslela jsem si... Proč mi lhal?!
Steve: No, Filipe... Jde vidět že si pořád bystrý. 
Filip se na něj podíval vražedným pohledem a dal mu pěstí. Začala jsem křičet ať toho nechají, ale marně.

Po rvačce Filip zůstal nehybně ležet na zemi. Vykřikla jsem. Raynovi se nic nestalo! Jenom bude mít monokl od Filipa. Ale jak to že mu nic není?! 
Ještě jsem na něj zakřičela: To bych od tebe nečekala! Si nechutný! Vypadni! Jestli to nepřežije sama tě zabiji! 
Steve: Víš Emili, to se ti nepodaří. Byl jsem u policie déle než Filip. Je to můj bývalý kolega. Pak mě zatkli za výrobu drog a před rokem mě pustili. A navíc. Umím Sim-fu a mám černý pásek. Nezabiješ mě. Pokud se o to pokusíš zabiji tebe! A ještě něco. Necekneš že jsem mu to udělal já. 


Sebral se a utekl pryč. Měla jsem na zemi Filipa. Rychle jsem se k němu sklonila. Nedýchal! Dala jsem mu umělé dýchání a stále nic. Pořád jsem se pokoušela pomocí umělého dýchání a masírování srdce vrátit ho zpět mezi nás.
1,2,3,.. Filipe zůstaň s námi!
Po asi 2 minutách Filipovi naskočil dech a už dýchal! 
Otevřel trochu oči a řekl: Miluji tě,...
Měla jsem slzy v očích. Rychle jsem zavolala záchranku. Filip má podle mě rozdrcené žebra, jelikož když jsem mluvila se záchrankou musela jsem říct co má poraněné. Taky má asi zlomenou levou ruku a asi vnitřní krvácení. 
Zanedlouho přijela záchranka a odvezli Filipa. Musela jsem dma zůstat s Darcy. Bylo mi strašně. Za 3 hodiny mi zazvonil telefon. Volal doktor, který operoval Filipa. 
Doktor: Dobrý den slečno Hartová. Vašeho snoubence jsme operovali. Přežil to. Bude v pořádku. Největší problém byly 2 rozdrcené žebra. I ty jsme daly dohromady. Bude v pořádku. Filipa jsme dali na JIP. Nemějte obavy. Teď spí. Můžete dojít, ale nedoporučuji to. Potřebuje odpočívat a za cca 10 dnů by mohl jít domů. Bude muset hodně odpočívat. 
Já: Děkuji pane doktore. Jsme ráda že bude Filip v pořádku. 
Doktor: Nemáte za co. A ještě něco. Mám takovou nabídku. Můžete Filipovi zaplatit speciální léčbu. Dělají do hodně v Bridgeportu. Mohli by by jsme ještě urychlit léčbu Filipových žeber. 
Jak ho propustíme tak to nepůjde skoro vidět že mu něco bylo. Měl aby jste zájem?
Já: Ano určitě! Dělejte všechno pro to aby byl co nejdříve v pořádku. Děkuji.
Doktor: Nemáte za co. Zatím se opatrujte. Přeji vám pěkný zbytek dne i když vám že to bude těžké...

Aňulí

8 komentářů:

  1. skvělý díl :) chudák Filip... a Ryan (Steve) je pěknej hajzl!!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký díl :) Ta nabídka na rychlejší uzdravení bude asi něco jako nabídky od Švarce v Ordinaci, že? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm,....:D necháme se překvapit:D jinak psala jsem ti mail;)

      Vymazat
  3. Wow!To byl váážně skvělý díl! Ten Steve je teda hajzl!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to byl úžasný díl!! :))) Moc se mi to líbilo :DD Steve je hajzlík!

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý díl! :) Chudák Filip. Snad to pochopí... Steve je debil -,-

    OdpovědětVymazat