pondělí 30. září 2013

Den Sněhové vločky

Den Sněhové vločky

Ahojte tak se zase hlásím. Přišla jsem od doktora. Mám problémy s kolenem tak mi dal injekci:( 
Omlouvám se že tu včera nic nebylo. Nevadí vám vám to?://

Jinak trochu jsem se posunula v příběhu Jade a Ptricka. Minule se dali trochu dohromady jednoho letního dne. Teď spolu chodí. Když má Patrick volno Jade nechá sochaření a oba dva někam vyrazí nebo něco podniknout. Nyní je zima a je den Sněhové vločky. Patrick, ale zůstává doma. Jade ví že něco chystá tak se jde podívat na Zimní festival. Tam se potká se známými a pozve je večer na hostinu s dárečky. 


Potom se rozhodně si trochu zajezdit na U-rampě. No nedopadlo to moc dobře...

Zatím Patrick staví Iglů. No...:D Zatím mu to jde nemyslíte?

A zítra bude pokračování...:)

Aňulí

5 komentářů:

  1. pěkné fotečky :D jsem zvědavá, co chystá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké ;) Mně nevadí, že tady nějaký den něco není, vždyť to je normální ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky :) Na to jeho překvapení jsem zvědavá! :P Vůbec nevadí, že jsi včera nic nepřidala ;) Já taky nepřidávám každý den :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný fotky :)
    Nevadí,že si nic nepřidala :)

    OdpovědětVymazat