pátek 20. září 2013

Další obrázky,... 

Ahojte moc se omlouvám za včerejší neaktivitu. Včera jsem se učila na přírodopis a dneska jsme psali. Pocity? 1 nebo 2 dostanu. Vlastně na tento článek mám 20 minut. Za chvilku jdu do hudebky a potom tu asi budu. 

Jinak mám ještě dotaz. Je to ohledně kluků:D Nechci vás tím nějak zatěžovat, ale nevím co si mám myslet když,... Líbí se mi o rok starší kluk. Už je to půl roku co se mi líbí. Pokaždé když prochází tak se na sebe podíváme. V úterý jsem ho potkala a poprvé pozdravila. Prostě jsem si řekla teď nebo nikdy a vypadlo ze mě: Ahoj a on odpověděl Ahoj. Druhý den ve škole jak šel ze schodů seděla jsem na lavičce a vyhlížela ho s kamarádkou (jak jinak) a pozdravil mě na dálku. Řekl: Ahoj, šlo to jasně vidět z jeho pohybů rtů. Byla jsem šťastná jak nikdy. Včera a dneska jsem se potkali. Myslím že se na mě letmo podíval. Chtěla jsem ho pozdravit, ale nebyla vhodná chvíle. On hned uhnul pohledem, nebo utíkal po chodbě a nevšiml si mě. No však to znáte,... Strašně se bojím že se nikdy nepozdravíme nebo prostě ,že se něco stalo!://:D Chápete ne?
No teď jsem se z toho vypsala, Doufám že si to nepřečte tady tento článek.:'D

Jinak tady jsou obrázky z chystaného města Midnight Hollow:)


















Aňulí

8 komentářů:

  1. Je to fakt hustý město. :D

    OdpovědětVymazat
  2. boží obrázky, tak dlouho jsem sims nehrála..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Už se moc těším :3 a ohledně toho kluka ;) tak si myslím, že jestli se takhle trápíš už půl roku, tak bys s tím měla pohnout :))

    OdpovědětVymazat
  4. Je to kouzelné, strašidelné. Ale nemám moc ráda nebarevné města:D:)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to kouzelné, strašidelné. Ale nemám moc ráda nebarevné města:D:)

    OdpovědětVymazat
  6. To město vypadá faaaakt úžasně :O
    K tomu klukovi - nevím :D :/ Sama mám podobné trable. Zkus udělat nějákej větší první krok;)

    OdpovědětVymazat