úterý 10. září 2013

6.Díl Boys are not good for me

6. Díl Boys are not good for me


Gabrielle se převlékla a šla vytočit Maddisonino číslo.
Gabrielle: "Mad, Ahoj prosimtě musíš hned přijet!"
Gabrielle: "Ano je to nutné teď hned"


Maddison dorazila co nejrychleji mohla. Bála se, že se něco stalo. Ale ono se toho vlastně tolik nestalo..
Gabrielle: "Ahoj, moc se ti omlouvám za ten včerejšek."
Maddison: "Ahoj, to je dobrý. A co se stalo?!"
Gabrielle: "Musím ti to povědět, je toho víc. Pojď dovnitř."


Gabrielle se, ale něco nezdálo na Maddisonině oblečení. A ona prostě nemohla odolat!
Gabrielle: Mad?
Maddison: Ano?
Gabrielle: Neříkala jsi, že si módní návrhářka?
Maddioson: Jo to jsem!
Gabrielle: Víš, já ti asi budu častěji dávat oblečení..
Gabrielle:  To mám ještě z domu. Tady to stojí pět-krát tolik, co u nás!
Gabrielle: Ale no ták, zas tak drahé to tu není!
Maddison: Nejsem nejbohatší člověk na světě jako někdo..
Gabrielle: Já nejsem nejbohatší..i když..


Potom

Gabrielle pozvala Maddison do obýváku. Posadily a všechno jí o Chrisovi a o té jeho "Ally" pověděla. Maddison se v tom Gabriellině rozhořčení přece jen trochu ztrácela, ale hlavní motiv jí byl jasný! Chris se vyspal s Gabrielle, pak měl špatné svědomý a vrátil se k Ally.
Maddison si chtěla jen něco potvrdit. A to..
Maddison: A proč tě to tak naštvalo. Myslela jsem, že nezávislé vztahy podporuješ.
Gabrielle: Ale tohle mi ještě žádný kluk neudělal! Vždy jsem je odkopla . Mám strach, že už nejsem to, co jsem bývala..
Maddison: Ale to je hloupost jsi moc krásná..
Chvíli se Maddison bála, že to špatně vyznělo. Ale Gabrielle povytáhla obočí, usmála se a pak ji objala.


Ale pak..

..někdo zazvonil na dveře!
Gabrielle si je jistá, že je to Chris. Určitě si to rozmyslel a jde se jí omluvit. No jasně kdo jiný by to mohl být! Gabrielle jde sebejistě k hlavním dveřím otevřít tomu zoufalci.


Pár otázek

  • Co si myslíte o Gabrielle?
  • Kdo stojí za dveřmi?
  • Jak se vám líbil tento díl?

♥Minul díl ZDE

Krásný den, Miranda:)

6 komentářů:

  1. Díl se mi líbil, mám rozhodně radši Maddison než Gabrielle :D

    OdpovědětVymazat
  2. • Přijde mi trochu sebestředná
    • Že by Chris? Ne, ten asi ne...
    • Byl pěkný ;)

    OdpovědětVymazat
  3. 1) namyšlená...
    2) možná Chris, kde ví...
    3) líbil :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Arogantní :D moc si toho o sobě myslí
    2. Chris to nebude :D bude to pošta
    3. Ano ;)

    OdpovědětVymazat
  5. - Nemám ji ráda :/ :D
    - Aly!!! :D
    - Jo :)

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Namyšlená :D
    2. Chris to rozhodně nebude! :-D
    3. Hrozně moc! :)

    OdpovědětVymazat