úterý 3. září 2013

5.Díl Boys are not good for me

5. Díl Boys are not good for me



Gabrielle pořád spala, kdežto jejímu novému milenci se ze špatného svědomí nejspíše chtělo z postele ven. Co teď jeho přítelkyně Ally? Ta jestli se to dozví, co na to řekne, jak bude reagovat..nebo se to nedozví?

Byl trochu zmatený, ale první co musel najít byli kluci z týmu!

A kde vlastně jsou? Pokoušel se jim dovolat, ale nebral to ani jeden. Že by měli taky noční románek?
Jeho hlasité nadávky na nepřijaté hovory vzbudily Gabrielle.


Gabrielle: "Ahoj miláčku jak si se vyspal?"
Ale Gabrielle ucítila, že je Chris nějaký nesvý..
Chris: "Podívej Gabrielle bylo to hezký, ale už s tebou nechci nic mít. Přece jen mám holku to snad víš."
Gabrielle: "Jak to myslíš nechci s tebou nic mít, já to nechápu včera jsi byl úplně někdo jiný a to jsi ani nebyl opilý!"
Chris: "Prostě na to zapomeň! Včera se nic takového nestalo a pokud ano, tak s tebou nechci mít nic společného.
Gabrielle: "A o té holce také nic nevím, mohl jsi mi to říct!"
Chris: "A změnilo by se na tom něco?!"
Gabrielle:" To nevím..asi né"
Gabrielle: "..Takže mezi námi je konec?!"
Chris: "Tomu včerejšímu úletu bych ani neříkal začátek, neříkej mi, že zrovna TY jsi neměla románek na jednu noc!"
Gabrielle: " Jak to myslíš zrovna já, nejsem žádná (censored)!
Chris: "To je mi jedno, odcházím.."
Gabrielle: "Bež si za svojí holkou!"

Nejtěžší snad pro Gabrielle bylo, připustit si, že má Chris pravdu. Copak ona nikdy neměla žádný nezávislý vztah? Třeba jen chce aby ji miloval, zatímco ona by šla dál?
Chris sešel po schodech dolů, kde překvapivě stál Frederick.
Frederick: "Tak co jak si se vyspal?"
Chris: "Moc dobře ne a co tu ještě děláš?"
Frederick: "Spát se tu rozhodně nedalo jak pod vámi vrzala ta postel!"
Chris: "Smysl pro humor, tě jak vidím neopustil."
Frederick: "Co se stalo, že jsi po takové noci tak.. nervózní?"
Chris: "Jsem naštvaný sám na sebe, proč jsem s ní do tý postele vůbec lezl, jsem takový vůl!
Frederick: "Přiznej si, že tě sbalila, ..ale co řekneš Ally?"
Chris: "Přiznám se jí.."

Pár otázek

  • Co by jste udělali na místě Chrise?

  • Co tam dělal Frederick?

  • Jak se vám líbil dnešní díl?

♥Minulý díl ZDE

Have a nice day, Miranda 



3 komentáře:

  1. 1. Ally bych to neříkala
    2. To právě nevím
    3. Moc hezký :) Je to tak živě napsané :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nechala bych si to pro sebe
    Spal tam(možná s nějakou jinou holkou)?
    Supeeer, ale Emili Hart se mi zdá o kapilinku lepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Asi bych to zatajila :D
    Nevím
    Super ;)

    OdpovědětVymazat