čtvrtek 15. srpna 2013

Všude dobře, doma nejlíp

Všude dobře, doma nejlíp

Ahojte tak jsem doma z Turecka. Přiletěli jsme večer do Ostarvy. Měli jsme mezipřistání v Brně takže jsme 2x vzlétali. Z Brna do Ostravy ještě né plnou rychlostí jsme se dostali do 10ti minut. Fakt to bylo rychlé. Také jsem volala s Mirandou. Té jsem dala jako první vědět že jsem v Česku.
A hádejte co mi říkala.
Má Simíky i s jejíma předchozíma hrami! Všechno se zachránilo!
Teď je u babičky do pátku a pak... uděláme přespávačku, zajdeme do města,...:)) Těším se.

A jak bylo vlastně v Turecku?
No vedro a dusno. Šílená kombinace. 42C° bylo i na mě dost. Slyšela jsem že jste se taky pěkně pekli v Čr. Ale pak teploty klesly fakt hodně dolů a to si myslím že můžeme být všichni rádi. 
Takže zpět k Turecku. Vařili tam úžasně! Bylo tam pořád nějaké jídlo. Třeba popcorny, cukrové vaty, zmrzliny, hamburgery,... všechno zadarmo. Našla jsem si tam 10 kamarádů.

První to byli takoví kluci z Německa. Byli fakt pěkní a byli 4. Potom jsem si našla malého kámoše Vincenta, který byl děsně roztomilý! S tím jsem tam trávila hodně času a bylo mu 9. Byl z Německa, ale vůbec jsme si nerozuměli. Já německy neumím a on zase ne anglicky(y) ale i přesto jsme se hodně sblížili... A jak jsem včera odjížděla od hotelu on tam stál v plavkách a díval se jak odjíždíme a rozplakal se. To kdyby jste viděli. Mě i babičku to rozplakalo a bez srandy. Strašně se mi po něm stýská. Dále jsem měla kamarádku Julii a ta byla z Německa, ale uměla Rusky, Německy a Česky! Fakt borka to byla. Dále jsme se seznámila s jednou holkou a její sestrou. Jí bylo 15 jmenovala se Klárka a měla sestru Báru a té bylo 10. S Klárkou jsem si opravdu rozuměla.
A pak jsem se ještě trochu bavila s jednou Němkou a Němcem. Jí bylo 15 a klukovi 13. 

Co se týče nakupování a zábavy. Nakupovala jsem poměrně hodně často. Přivezla jsem si mikinu, bundu, tričko, náramek. Kamarádkám jsem taky něco přivezla ale to sem psát nebudu, jelikož by si to přečetly :D Jinak v hotelu bylo plno zábavy. 2x tam byl Turecký den a to tam byl kouzelník a vytáhl mě asistovat. Myslela jsem že tam umřu smíchy. A taky byl brazilský večer. Byli tam tanečníci z Brazílie a tančili tam ty jejich tance. Jak bylo v Riu (film) na konci ten průvod tak to samé oblečení měli na sobě. 

Myslím že to z psaním už stačí. Jenom vám ještě chci říct že jsem doma a do začátku školního roku to tak bude. Ke konci prázdnin budu aktualizovat Obchod MTS3. Prosím nečekejte že tu budou každý den články. Budu si užívat posledních 18 dnů volna...:))

Aňulí

7 komentářů:

  1. wow evidentně sis to vážně skvěle užila! :) a to je na dovolené přece to hlavní ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To je super, že sis to užila :) Ty už jsi byla tento rok dvakrát u moře, že? :) Já vlastně taky, ale ty Benátky se školou moc nepočítám, Itálie se mi od té doby zprotivila a mojí kámošce (která tam byla s náma) prý taky. Hezká fotka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wau uměla i česky hmm borká :DD Ja ajina :x No comment :D Jak někdo na mě mluvi anglicky co to chce ? :D Ale textu porozumím :D A nejste vy nějací bohatí ? :D Egypt , Turecko :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že se všechno zachránilo. A jídlo zadarmo? Božííí!! A kluci se vždycky musejí najít, když ne, tak je nuda. :D Áááá, jak mi tohle u moře chybí. Jo a určitě si je užívej.

    OdpovědětVymazat
  5. Nějak moc němců :D hlavně že sis to užila :) A ta poslední věta mě dostala nejvíc :D já nechci konec prázdnin,achjoo :(

    OdpovědětVymazat
  6. My se Němčinu učime -_- a mame to děsnou učitelku -_- říka , že mámé usínat se slovníčkem v ruce a to i o prazdninach :D SHIT :D A pěkně sis to teda užila :O Zavidim ti ^^ :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já německy neumím,jenom anglicky a rusky :)
    Těch němců tam bylo nějak hodně! :D
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat