úterý 20. srpna 2013

The Sims 4 "Arrival" Officeial trailer

The Sims 4  Official videos

Tak a dočkali jsme se konečně prvního traileru k The Sims 4! Celkem mě pobavil. Velmi se mi líbí jeho zpracování. Upřímně se už těším;) The Sims 3 jen tak nevyměním za The Sims 4, ale chtěla bych ho mít a zahrát si ho. Velmi mě to láká. Sice jsem v nějakých směrech zklamaná a v nějakých zase nadšená, ale prostě ho chci. Sice ještě nevím jak The Sims 4 utáhne můj PC, ale na Vánoce bych pravděpodobně chtěla novou grafickou kartu. Teď když se nad tím zamyslím Vánoce tu budou zase za chvilku a já nemám nic našetřené!:D


+ druhé video (20:15 aktualizováno)

A co vy? Těšíte se na The Sims 4?

Aňulí

7 komentářů:

  1. Už mám s tím přednastavený článek na zítra. Taky se celkem těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to celkem dobře :) jen toto moc neukázali :D ale propracovaný to je pěkně ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To první video je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  4. wow vypadá to fakt dobře, já se tak těším!

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá to skvele, už sa teším!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Na ty videa jsem už koukala a to video jak tam jsou lidi tak je dobrý :D No nevím jestli se těším ale jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak na to se strašně strašně strašně moc těším:D Ty emoce vypadají zajímavě, asi to dá dost nových možností a mám radost z té tvorby simíků, konečně to trochu zjednodušili a přitom zlepšili:) Myslím, že the sims jsou jedna z mála her, která jde s dalšími díly opravdu kupředu a k lepšímu:D

    OdpovědětVymazat