pátek 23. srpna 2013

The Sims 3- SLEVY 50%

The Sims 3- SLEVY 50%

Ahojte dneska jsem doma a pojedu k babičce na víkend. Nebudu doma. Ráno jsem byla na očním a budu mít brýle:// Vůbec je nechci. Rozkapali mi zorničky takže vidím jenom mlhu. Ještě že umím psát trochu poslepu:D Miranda přijede dneska od babičky tak by měla přidat články. 
Jinak pojďme k tématu článku.

Chtěla bych vás upozornit že pokud vám chybí nějaký dodatek či kolekce nebo body SimPoints tak si tyto produkty můžete pořídit se slevou 50%. Podle mě je to skvělá nabídka.
Nabídka trvá od 23.8.2013 do 9.9.2013
Tyto produkty můžete zakoupit ZDE!

Aňulí 



12 komentářů:

  1. Jééé, že bych si nějaké koupila? :D Ale že by se mi chtělo něco instalovat. :D Jaký jsou dobrý?

    OdpovědětVymazat
  2. Třeba ti brýle budou slušet ;)
    Neboj,určitě si zvykneš :)
    Já si CD, kupuji na jiném obchodu !
    Mam tam i slevu, sem tam stálá zákaznice :D

    OdpovědětVymazat
  3. To bude určitě pro hodně lidí výhodné :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je úžasné a hodně výhodné. To s těma brýlema si zvykneš já je také nosím, ale je to otrava.

    OdpovědětVymazat
  5. sleva se hodí :) jinak my s Pett taky nosíme brýle :D ale obě je nenávidíme :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem nechtěla brýle, když jsem se to dozvěděla. Aspoň uvidíš líp :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky musím nosit brýle,ale moc často je nenosím :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jé,to je super,možná si koupím Tropický ráj...

    OdpovědětVymazat
  9. Jako upřímně? Třetí the Sims jsou asi moji nejoblíbenější a docela mě štve, že už kolem toho nefunguje moderská komunita. Pamatuji si, že někdo předělával kompletně všechna světla do domu tak, aby vydávala zvuky a vypadala jako psí hlavy. To byl už pak konec té The Sims 3 éry, kde jsme už fakt dělali hrozný kraviny. :-D

    OdpovědětVymazat