čtvrtek 1. srpna 2013

Smíšený článek...

Smíšený článek...

Ahojte dostala jsem diplom od Miinie za bublinovku... Sice jsem nevyhrála, ale je za účast:)
Děkuji moc je krásný!


Už mám 9 článků jak tu nebudu. Jsem pryč 11 dnů tak nevím jestli ještě dodělat nějaké. Nejspíše to tak už asi nechám. Budete tady mít nadále články když tu nebudu. Budou to články zase typu: Focení na téma, Store, Vtipné fotky, Dobrodružství Emili Hart... Máte se na co těšit;)

Propásli jste živý přenos chystaného dodatku Do budoucnosti? Podívejte se na něj...
A posuďte jestli si ho koupíte.

Dneska večer napíšu jeden článek. Asi ho zveřejním na 1:00 v noci (pátek). Takže
ti co budou dlouho na PC se můžete těšit;) tak na 95% tu bude

Tady je jedna fotka Emili jak včera malovala...

Aňulí

5 komentářů:

  1. Moc se na články těším :) Těch 9 bude stačit ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju... Psala jsem povídku i do novin...
    Krásná obrázky

    OdpovědětVymazat
  3. Ten dodatek je skvělý, ale asi si ho nekoupím. A hezká simka. :3

    OdpovědětVymazat
  4. Tak na ten datadisk se fakt těším, vypadá to báječně!:) a roztomilý obrázek:D siminku máš hezkou, jen mi přijde maličko anorektická:D

    OdpovědětVymazat
  5. Na články se opravdu moc těším :) Jsem moc ráda, že se ti diplom líbí ;) Krásná fotka :))

    OdpovědětVymazat