pátek 30. srpna 2013

Nové fotky z dodatku Do budoucnosti

Nové fotky z dodatku
Do budoucnosti





Nevím co to je, ale chci to!:D



Ta technologie je naprosto geniální!:o















Aňulí

14 komentářů:

  1. To je fakt hustý, město vypadá z výšky krásně :) Ten malířský stojan xD

    OdpovědětVymazat
  2. no tak to vypadá fakt krásně a zajímavě!Nejvíce mě oslnilo to město a dotykové displeje :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, tak tohle je boží. To bych si i ráda zahrála. :D

    OdpovědětVymazat
  4. opravdu jsem zvědavá, protože je to zase něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fakt dobrý :D To malování! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super, podle těch obrázku, jsem na hru úplně změnil názor :D

    OdpovědětVymazat
  7. jedíné co mě napadá je : Chci ho :D

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá to skvěle :) už se těšíme :)

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím si, že kdybych si ten dodatek koupila tak mě bude ze začátku strašně bavit, ale potom budu litoval, že jsem si ho koupila :D Něco jako Obludárko :D Dobré fotky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Podle mě na to ježdění na kole máš špatný úhel pohledu. Dej tomu šanci. Sport je fajn a je to lepší než sedět doma. Teď už jsi určitě dospělá a máš rodinu, tak využij výprodej skladových ležáků a pořiď si výbavu. Ono hodně dělá právě to, jak se u toho cítíš komfortně. Pokud máš špatné sedlo a rozvrzané kolo, tak tě to bavit nebude, to dá rozum přeci. : )

    OdpovědětVymazat