pátek 2. srpna 2013

Kolekce Sluníčko, zábava a vlny

Kolekce Sluníčko, zábava a vlny

Ahojte včera okolo 19 hodiny vyšla nová sada do Store. 
Podle mě je pěkná!:) Pro ty co mají Tropický ráj možná trošinku zbytečná. Velmi mě na ní zaujal Surfovací simulátor Sluníčko, zábava a vlny. Je to přizpůsobené místo na dělání různých akrobatických kousků na prkně.
Co jsem si všimla přibude tam jeden pěkný účes. 


Tuto sadu si nekoupím. Vidím to pro mě jako zbytečnou věc. Pokud máte Tropický ráj je to asi zbytečná věc za moc peněz. Ale pěkná představa to mít ve hře, ne?:)

Ale tady tento obrázek mě velmi zaujal, Vidíte toho delfína? Mylslíte že to je nové, nebo že to tam nějak přibude s touto sadou?

Zakoupíte: ZDE
Cena: 1 200 SimPoints
Stáhnete ZDARMA:  Bude doplněno...

Aňulí

7 komentářů:

  1. To vypadí dost zajímavě :D ale nepořídím si to, když si vzpomenu, co jsem měla problémů s Tropickým rájem

    OdpovědětVymazat
  2. Oh, tak tohle je úžasný... to bych chtěla, kdybych si nekupovala další blbosti. :D Mě se kvůli tomu poslednímu hraní zasekl comp a nemůžu si zahrát. :D

    OdpovědětVymazat
  3. už úplně u toho posledního... :D

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to dobře :) ale po problémech s tropickým rájem nad tím ani neuvažuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, vypadá to moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  6. wow, to surfování je boží! Škoda že si to nemám za co koupit :D

    OdpovědětVymazat