úterý 6. srpna 2013

Dovednost hry na bicí

Hra na bicí

Tuto dovednost mám ráda:) Sice ji moc nepoužívám, ale když už tak to simíky pořádně naučím.
Bicí mě odjakživa fascinovaly a někdy bych si na ně chtěla zkusit zahrát.

Pokud Simíka učíte hrát na bubny tak bych vám radila vlastnost: hudební virtuóz. Tato vlastnost vám pomůže rychleji se učit dovednost a nejen na bicí, ale také na kytaru, basu a klavír či piáno.
Postupem času jak získáváte zkušenosti můžete si vydělávat spropitné a kupovat si nové skladby.
Také můžete zahrát na bicí své lásce serenádu ze, které by měl/a být nadšen/á. Já sice nevím co bych udělala kdyby mi kluk začal hrát na bicí nějakou serenádu...Myslím že by to na bicí znělo poněkud divně:D

Aňulí

8 komentářů:

  1. Na bicí bych si taky někdy ráda zahrála :), ale já hraju na klavír (bohužal :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si jednou bicí stáhla, ale když jsem dala
    hrát, tak mi siminka záhadně zmizela :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,nechtěla by aspoň jedna z vás dělat porotce v mojí fotografické soutěži?Jen byste bodovaly fotky soutěžících...kdyžtak mi napište na blog.

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, moji simíci byli vždycky drsní a hráli na bubny nebo na el. kytaru :D

    OdpovědětVymazat
  5. Bicí se mi taky líbí :')

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ráda bicí :) Jj, Gigi, já taky :D

    OdpovědětVymazat
  7. Co si pamatuju, tak bicí byly v The Sims hrozně zabugované. Jak to tady už někdo psal do komentářů, tak když se na ně dal Simík hrát, tak zmizel a tak různě. Kromě toho jich tam moc nebylo. Pro mě jako pro hráčku na bicí v reálném životě nemyslitelné. :) A nebyly tam jiné bicí nástroje. Třeba teď zjišťuji, jak vybrat djembe a to tam vůbec není. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono obecně je potřeba říct, že muzikanti a kapely neměly nikdy v The Sims 3 nějaké svoje etablované místo. Vždycky to byli jen takoví kašpárci, kteří dělali různé pózy za kytarou a nikdy to nebylo nic víc. Taky jsem muzikantka a přesně jak to říkáte vy, taky mě to mrzí. :(

      Vymazat