neděle 4. srpna 2013

Dobrodružství Emili Hart- rozloučení


Filip: Dal mi takovou nabídku... spíše mě o něco požádal
Já: Jakou? A o co tě požádal?
Filip: V Sunset Valley se staly 3 vraždy. Zdá se že je vrah pořád ve městě. Je to tam obrácené vzhůru nohama. Vyloupila se i banka a vyhořela škola. Děti nechodí do školy a dospělí mají zkrácenou pracovní dobu.
Já: Ty tam chceš?
Filip: Chci pomoct pokud ti to nebude vadit
Já: Na jak dlouho?
Filip: Do té doby než se to nevyřeší. Myslím tak do měsíce bych mohl být zpět. Dostal bych i povýšení a víc peněz. Nic se mi nestane. Emili...
Já: Filipe. Jestli se ti něco stane tak...
Filip: Nestane
Já: Dobře s Darcy tady na tebe počkáme
Filip: Odjedu zítra ráno

Ta představa že Filip odjede už zítra na měsíc možná víc možná méně mě úplně dostala. Rozplakala jsem se. Filip mě chytl do náruče a jeli jsme domů. Došel na verandu a pořád mě nesl v náruči. Zadíval se mi do očí a políbil mě. Pak mě položil na zem a šli jsme dovnitř do baráku.

V kuchyni a zároveň v obýváku jsme se začali líbat a objímat. Chůva, která hlídala Darcy odešla a Darcy si spokojeně spinkala v postýlce. Cítila jsem jeho polibky všude po těle. Chtěla jsem víc. Filip to poznal. Sundal mi tričko a kalhoty. Odnesl mě do ložnice...

Tam jsme pokračovali. Líbali jsme se chvíli a pak mi zajel rukou pod kalhotky. Uvědomila jsem si že vlastně já jsem polonahá a on je oblečený. Rychle jsem mu svlékla všechno co měl na sobě.
To už jsme byli oba dva nazí.
Zadívali jsme se na sebe a pak mě něžně položil na postel a dlouho jsme se milovali.

Druhý den ráno

Probudím se a Filip nikde. Podívám se na hodinky a je 9:37. Odjel! Podívám se trochu lépe po místnosti a najdu papír ve kterém stojí: Emili. Odjel jsem. Nechtěl jsem tě budit. Tak tak jsem se dokázal odloučit když si spala. Nevím jestli bych zvládl odjet kdyby jsi byla vzhůru. Miluji tě:*
Byla jsem naprosto bez nálady. Darcy pořád spala. Spí strašně dlouho. Vlastně většinu dne. Nedivím se jí. Oblékla jsem se a sešla jsem dolů po schodech do kuchyně. Bylo tam tak ticho.
Otevřela jsem ledničku a nasnídala jsem se...

Aňulí

12 komentářů:

  1. To je smutné :( Chudák Emili :( Doufám, že se tam Filipovi nic nestane!

    OdpovědětVymazat
  2. Ou, ta to nebude dobře snášet, snad bude všechno v pořádku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chudák Em :( Doufám, že se Filipovi nic nestane...

    OdpovědětVymazat
  4. chudák Emili, snad se vrátí Filip v pořádku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nesnáším odloučení. :D Je to příšerně depresivní, ale tady se mi to nezdá nijak zlé. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ježiš! Ta simka na prvním obrázku úžasné šaty...
    -Sisien(Crazy-kika-crazy.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo :O Jsem zvědavá na pokračování

    OdpovědětVymazat
  8. Chudinka Emili :/ Já pořád doufám, že se stane něco, co to oživí... :D Hrozně se těším na pokračování!

    OdpovědětVymazat