čtvrtek 22. srpna 2013

Dobrodružství E.H.→ nová známost


Je to 4 dny co Filip odjel. Ozval se zatím 2x. Nemají žádné stopy a říká že se tam zdrží na další dobu. Rozhodla jsem trochu změnit styl oblečení. Sice pomalu začíná podzim, ale mě to nevadí. Je tady ještě dost teplo na sukni a tričko. Darcy oslaví brzy své narozeniny. Mrzí mě že to bude bez Filipa, ale toto se zdržet nebo opozdit nedá. Mám zní velikou radost. Je roztomilá a je radost se na ni dívat.

Crrrrr... Zvoní zvonek. Kdo to asi může být? Pomyslela jsem si.
Jdu ke dveřím a vidím jednoho snědého kluka. Je to místní kluk. Viděla jsem ho na pláži. Pracuje jako plavčík. Otevřela jsem a zeptala jsem se.
Já: Ehm,... Ahoj, co potřebuješ?
Kluk: Ahoj Emili. Vím že odjel Filip. My dva se známe už delší dobu jsme kamarádi. Řekl že se mám jít na vás podívat a pak mu podat zprávu o vás.
Já: Dobře, ale my jsme v kontaktu...No tak dobře tak pojď na chvilku dál

Kluk: Děkuji nezdržím se dlouho. Jenom mám zahrádku a pěstuji bylinky. Asi ji neznáš je to méně známa bylinka. Můžeš ji ochutnat jestli ti to nevadí.
Já: Děkuji je to od tebe milé bylinky mám ráda.

Vzala jsem si ji a snědla. Byla opravdu výtečná! 
"Neznámý" mi řekl že musí a že se ještě zastaví. Upřímně... je pěkný. Nehodlám si, ale s ním nic začít! Po zbytek dnu se mi motala trochu hlava, ale nebylo to nic vážného.

Aňulí

8 komentářů:

  1. Ja myslela , že se sním něco začne :DD

    OdpovědětVymazat
  2. doufám že si s ním nezačne, Filip je úplný zlatíčko :** beztak ten kluk je nějakej divnej a možná Filipa ani nezná a tou bylinkou ji chce nějak omámit, když se jí tak motala hlava...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi ten kluk zdá nějakej divnej... Nechci, aby s ním něco měla, Filip je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kluk se mi nějak vůbec nezdá :D
    Úžasný díl,jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Snad tohle bude původ napětí :D Beztak jí tou bylinkou chce omámit, jak říká Luci :D

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé,jsem zvědavá,jestli s tou bylinkou něco nebylo,třeba jestli nebyla jedovatá...

    OdpovědětVymazat