sobota 10. srpna 2013

Do budoucnosti

Do budoucnosti

Určitě mnozí víte že má vyjít nový dodatek. Já se na tento dodatek poprvé moc netěšila, ale až jsem uviděla video a obrázky zcela jsem změnila názor. Myslím že se budu těšit čím dál tím víc.
Hodně mě zaujala ta technologie a nové způsoby dopravy (ve videu).
Dodatek můžeme očekávat 24. října!








Aňulí

5 komentářů:

  1. Krásné fotky a to video je super :)
    Jo a,už jsem z5 :)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to strašně hezky, jen si nejsem jistá, zdali by to můj starý computer zvládl. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, tohle se mi též líbí. :D Já mám ráda vše z budoucnosti.

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky :) a těším se bude to bomba :3

    OdpovědětVymazat
  5. celkem se na něj těším :) hlavně na ty domy... zahrady na střechách ♥

    OdpovědětVymazat