čtvrtek 29. srpna 2013

Den "D" je tady...

Den "D" je tady...

Ahojte!:3 Chtěla bych vám oznámit pár věcí týkající ho se mého  života. 
Dneska je den "D" a proč? Jelikož dneska si jdu pro brýle. Opravdu jsem zvědavá co mi na ně řeknou kamarádi a rodina... A potom? Já a Miranda a ještě jedna kamarádka jedeme k mojí babičce přespat z dneška na zítřek. Šíleně se těším, jelikož my 3 si skvěle rozumíme. Už tak trochu máme program. Večer Ordinace, potom věštírna(y) a... horor? Beru horor Kruh. Viděli jste to někdo? Jaké to je? A doufáme že pojedeme nonstop. Sice druhý den budeme vypadat jako smrtky, ale bude to stát za to:) Já jen jednou jela v 5. třídě nonstop s jednou kámoškou. To sem u ní spala z pátku na sobotu. V pátek je škola takže si vemte že jsem vstávala v 6:30 a druhý den v sobotu na 8:30 tréning s aerobikem:D No... ale ještě něco. U babičky budu až do soboty. Nevím jak to bude s přidáváním. V každém případě mám jeden článek v záloze z minulosti.Já věděla že se bude hodit!:D

Chystaná rodinka...:)

No tak.. mějte se zatím pěkně. Ještě vás jdu oběhnout... šíleně se na to těším!:) (to není ironie)!

Aňulí

7 komentářů:

  1. Já už brýle mám!Ale chci si pořídit nové obroučky :) Pěkná fotka :33

    OdpovědětVymazat
  2. V pátek je škola? Snad až v pondělí ne? Každopádně si to s kámoškama užij ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak si to užij ;) Na rodinku se těším :)

    Desirée Lydon: Ale to bylo v minulosti ;)

    OdpovědětVymazat
  4. užijte si to :D a jaktože brýlky :O Já mám obavy o svůj zrak :D

    OdpovědětVymazat
  5. taky mám brýle :D a Kruh jsem neviděla.. nonstop jsem taky jednou jela a byla jsme pak úplně mrtvá :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Aaa, já mám taky brejle. :) Kruh jsem viděla a mám z toho depresi ještě teď. děsně se Samary bojím, ale je to možná tím, že je to můj první horor, na kterej jsem se koukala v 7 letech. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Na rodinku se těším :) Nechtěla bych brýle :/ Mně by to vůbec neslušelo :) Ale mojí kamarádku ty brýle úplně změnily a vypadá skvěle :P

    OdpovědětVymazat