pondělí 19. srpna 2013

Andrew Bloodges

Andrew Bloodges

Vlastnosti: Flirtující, Neodolatelný, Zle naladěný, Korektní, Statečný
Oblíbená barva: Černá
Oblíbený styl hudby: Klasika
Oblíbené jídlo: Plazma
Můj plán se Simíkem: Proměnit celé město Bridgeport v upíry.

Anderw Bloodges je novým upírem ve městě Bridgeport. 
Postavil si velký dům a věnuje se nicnedělání, ale mimo to sochaření a však pouze jako koníček.

Ve městě se mu moc líbí a doufá, že se mu zde dobře povede. Zalíbila se mu zde hlavně jedna černovlasá barmanka, Catharine Haertmann. Díky svému upírství má spoustu výhod ve svádění, ale má to i své nevýhody. Catharine měla přítele a k vůli Andrewovi se s ním rozešla. Takže její ex je na něj dost naštvaný. Ale doufejme, že to na jejich štěstí neubere a Catharine.. ať si užije své nové upírské já.
Kdo ví jestli se mu povede splnit si své sny, jak s Catharine, tak se svým předsevzetím.

(Všechny fotky jsou foceny v noci, jelikož upíři ráno nechodí na denní scénu a opalovací krém pro upíry se mi moc shánět nechtěl:D)

Upírské prokletí

..ty oči!

Zásnuby na okraji města

Kráásný den, Miranda

9 komentářů:

  1. Hezké fotky, hlavně ta poslední :)

    OdpovědětVymazat
  2. Joo :) Ta poslední fotka se opravdu povedla ,ale i ostatní jsou moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak snad se podaří proměnit všechny v upíry.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky doufám, že se mu to povede :) Mohlo by to být zajímavé ;)

    P.S: Do SB tě beru a přidávám si tě do seznamu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tomu říkám, že se stářím nudí :D Sochařství a umění, už prostě neví co má dělat :) Nemusí to tak být. Jsem na něj zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky,nejvíce se mi líbí ta poslední .)

    OdpovědětVymazat
  7. ty zásnuby jsou kouzelné ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní fotky.. Moc se mi líbí..:) Teda opalovací krém pro upíry je asi pěkně drahej..:D

    OdpovědětVymazat