sobota 31. srpna 2013

3x jinak

3x jinak

Ahojte! Mám náladu.. ehm... na nic! Nesnáším ježdění na kole! Dneska mě rodiče s bratrem vytáhli na kolo a ujeli jsme 50 km. Věřte že pro mě je toto nadlidský výkon. Neobešlo se to bez scén že nejdeme, že je poslední víkend. Snad to znáte... Jsem strašně unavená ještě s noci s Mirandou a kamarádkou. Bylo to super a jely jsme nonstop s věštírnou... jestli chcete můžu vám o tom zítra napsat:))

Zároveň se omlouvám Affs zítra oběhnu!:))
Teď musím nebo mi naši vypnou PC!:o nesnáším to -.-

Jo a ještě něco:D Tento článek je asi napsaný před týdnem. Nepočítám text nahoře z dneška.↑↑

Mám tady pro vás trochu grafiky. Upravila jsem 3 obrázky. Na obrázku je Emili Hart a ptá se na otázky té koule, kterou drží (nehledejte v tom nic perverzního)!:D
Už nevím co k tomu říct tak by jste mi mohli říct váš názor;)




Aňulí

6 komentářů:

  1. Jéé, taky občas nesnáším kolo, ale já se tomu nikdy nevyhnu. :D A taky nemám na nic náladu, když budu muset už pozítří do školy. -.-

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, napiš o věštírně! :D Poslední fotka je moc hezká ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodně napiš o té věštírně!Hrozně mě to zajímá :)
    Já taky občas kolo nesnáším,vlastně jsem na něm teď hodně dlouho nejela :)
    Jinak,ta poslední fotka je dokonalá :33

    OdpovědětVymazat
  4. 50 km? Já jsem unavená už po 10 :D Jinak pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kola :/ To teda muselo dát zabrat. Jinak fotky Emili :D Její obličeje jsou nepřekonatelné :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky nerada jezdím takové dlouhé "tratě" na kole :// Hezké fotky ;)

    OdpovědětVymazat