sobota 20. července 2013

Zítra odjíždím...

Od zítřka tady nebudu

Ahojte! Včera jsem jak blbá dělala články. Doufám že se vám budou líbit. Udělala jsem jich asi 10, ale uvidíte v příštím týdnu asi 6 zbytek si nechám na horší časy... Vlastně na Turecko. Jak se vrátím z tábora tak jedu za 5 dnů do Turecka.:// S babičkou a dědou a bratrem!:D Už se vidím na nějakých "Kinder párty". Já tam plánuji chodit po obchodech a pokukovat po pěkných klucích aniž by si mě všimli.
  • Máme pro vás nachystané články typu: doporučené oblečení, hotel, hodně fotek z měst a plno takových článků. 
  • Z toho si Affs a OB (oblíbené blogy) mohly vyvodit to že nebudeme obíhat
  • Dneska jsem byla na kole a byla o hrůza!:D Sice nechápu proč to sem píšu, ale to je fuk
  • Mám pro vás ještě 3 fotky z nového dodatku. Viděla jsem je už včera, ale měla jsem tolik práce že jsem je sem nestihla dát! Jinak nezapomeňte 23.7.2013 asi v 19:00 je živé vysílání z očekávané kolekce a dodatku;)




PS: Večer ještě oběhnu blogy a možná ještě zítra když bude čas:')
Aňulí

7 komentářů:

  1. Co je to za přístroj?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaký asi přesouvač do budoucnosti:D něco jako teleport, ale to tak na 85%

      Vymazat
  2. Vím, že se to pořád každému píše, ale užij si to tam ;D Těším se na články, jsem ráda, že tady nebude pusto a prázdno. Ty fotky jsou opravdu kouzelné :O

    OdpovědětVymazat
  3. Užij si to tam :)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  4. Užij si to? Ty nerada jedeš do Turecka? (To kvůli těm smajlům) Ty fotky jsou nádherné ;) Celkem se na ten dodatek těším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, co to bude za dodatek?:)Že zrovna na moje narozky bude vysílání :D

    OdpovědětVymazat