úterý 16. července 2013

Zase mám zablokovaný přístup na PC

Zase mám zablokovaný přístup na PC

Ahojte chtěla bych vám oznámit že mám zase ten systém v PC:D Já se z toho asi zblázním. To není fér.
Jen pro ty co nevědí tak asi před 3mi měsíc jsem měla a zase mámv PC ten nejdebilnější program co kdy mohl existovat.
A v čem spočívá? No.. Správce (můj taťka-.-) nastaví od kdy do kdy se budu moct přihlásit na svůj účet. Fakt super. Nevím co mám více říct. Teď potřebuji udělat do 5ti dnů asi 10 článků. Nevím jak to zvládnu, jelikož jedu v neděli na tábor. Bojím se že poklesne návštěvnost. Miranda nemá Simíky na kterých dřela 4 roky! Fakt to je toho teď moc. Nejvíce mě naštvalo to zablokování. Mám sto chutí zařvat na celý byt: Madafakááá! Are you kidding me?:'D

Jinak uvažuji že bych zítra zajela do Game a koupila si SimPointy a koupila si nějaké dvě města jedno určitě Slunečné pobřeží, ale to druhé? Poraďte mi nějaké dobré město ze Store:) Třeba Horksé lázně nebo Lunární jezera?

Jinak pokud se ještě dneska zvládnu nějak přihlásit na účet tak nafotím Hartovi a Hyugassovi!:)
Hyugassových se možná dočkáte zítra....
Aňulí:*

6 komentářů:

  1. Horské lázně jsou super :) a můžeš si je stáhnout :) ať neutrácíš :D

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu tě, ale tak já ti tady tu návštěvnost aspoň o 1 zvětším :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mít omezený přístup na pc by mě asi zabilo, zvládni to :)

    OdpovědětVymazat
  4. O_O tak to bych nedávala,kdych měla omezený přístup :D já jsem na PC od rána do večera :P ale pokud to zvládneš,tak se na vše moc těším :) a já bych si asi koupila ty jezera :)

    OdpovědětVymazat
  5. To by bylo fakt pitomý, mít omezenej přístup na PC :D Jinak jako Pett a Luci doporučuju spíš Horské lázně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny města si můžeš stáhnout z uložto. Já mám stáhnuté Slunečné pobřeží a musím uznat, že je to asi nejlepší město, když nepočítám Tropický ráj. :)

    OdpovědětVymazat