pátek 12. července 2013

Yes OR No?

Yes or No?

Ahojte dneska jdu spát s Mirandou k mojí babičce:) Moc se těšííím! Doufám že budeme celou noc vzhůru. Dneska jsem šla spát třeba až v 1 ráno:D Volala jsem si s kámošem z dovolené a tak trochu jsem ztratila pojem o čase. Snad s Mirandou vydržíme aspoň do 3 ráno:D

Jinak článku hlavnímu tématu článku....
Asi před měsícem jsem udělala design na styl galaxy. Chtěla bych znát váš názor jestli se vám líbí a jestli ho mám nastavit. 
Ještě není kompletní asi bych tam přidala ještě nějaké brushe nebo bych ho ještě doladila:)

(rozbalte si ten obrázek tím že na něj kliknete)
V blízké době se můžete dočkat na článek o Potápění!:)



Aňulí

14 komentářů:

  1. na článek se těším :) a co se týče toho dessu, moc se mi líbí ty obrázky dole... takže hlasuju pro to, abys ho nastavila :D a přespání si užijte ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ok, dess je pěkný, užijte si to u babičky :)
    A moc se těším na ty "potapěčské" fotky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Být tebou, dám ho tu, protože je nádherný ! :)
    A jinak si to užijte u babii a žádné sprosťárny:D:D!

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherný!:) Musíš ho zde dát! :)))

    OdpovědětVymazat
  5. je užasný...nadherný jsou tm boží fotky :¨3

    OdpovědětVymazat
  6. Jé,ten je krásný :)
    Musíš ho nastavit!
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě ho nastav, je nádherný. Jak já miluji galaxy věci a obrázky. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je vážně skvělý!!!Nastav ho!

    OdpovědětVymazat
  9. jak všichni říkají, je nádherný, nastav ho! =)

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky jsou krásné :) Design už je nastavený a jsem za to ráda - ten předchozí tu byl už dlouho :) Je opravdu krásný!

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasím s Minnie - ten předtím tu byl už dlouho, tento je úžasný :)

    OdpovědětVymazat