úterý 30. července 2013

Včera padaly další rekordy!

Včera padaly další rekordy!


Ahojte... Teď jsem se vrátila z oběda. Byla jsem na obědě s mamkou a s bratrem. Byli jsme na denním menu. Já si dala salát. Byl fakt dobrý! Teď dělám další články na blog když tu nebudu. Už vím v kolik odlétáme. Odlétáme v sobotu v 21:10 z Ostravy. Celkem se těším:) Kdo to neví tak odlétám do Turecka s prarodiči a s bratrem. Když tu nebudu nevím jestli udělám články na každý den:// Asi udělám články aby tu byly obden.:)

A teď k včerejšku. Už včera okolo 12 hodiny na blogu bylo přes 60 lidí!
Pořád to stoupalo a stoupalo. Nakonec večer okolo 21:00 jsem si ten TopList musela vyfotit:)
Velmi jste mě i Mirandu potěšili'!


Ještě tak mimo... toto je návštěvnost za minulý týden!

Pondělí: 99
Úterý: 101
Čtvrtek: 118
Pátek: 96
Sobota: 88
Neděle: 113

Celkem: 723
Aňulí

14 komentářů:

  1. Tak to je skoro neuvĕřitelné ;)
    Máš přímo dokonalou návštĕvnost :D
    Ani se nedivím když jseš, tak skvĕlá blogerka:D

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, gratuluju ;) Skvělé! Jak to děláte? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda, jsem to psala v jednotným čísle :D
    Promiň Mirando ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji ^^ Je teprve úterý a my máme taky na blogu pěknou návštěvku :3,... ^^ asi kolem 900 :D
    Sisien(crazy-kika-crazy.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow! Moc gratuluju! Jak to sakra děláte? :D

    OdpovědětVymazat
  6. mmm, takovou bych taky chtěla :3

    OdpovědětVymazat
  7. Máte nádhernou návštěvnost!:) Moc vám gratuluji!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, opravdu skvělá návštěvnost, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zasloužíte si to, bylo to jen otázkou času. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, samozřejmě gratuluju, ale asi ti trochu zhorším náladu. Tyto statitiky jsou velmi nepřesné, jeden den můžeš mít jednoho člověka online a druhý přes tisíc... promiň, že kazím náladu, ale je to tak :(

    OdpovědětVymazat