pondělí 29. července 2013

The Sims 3 Filmové rekvizity

The Sims 3 Filmové rekvizity

Poslušně se hlásím že ještě žiji:D Mega moc se těším na tuto kolekci. Tato kolekce by měla být zaměřena na filmy. Dole vidíte 4 témata a já se nejvíce těším na Strašidelný styl a ten western. Upřímně se mi třeba ty Komixové trháky moc nelíbí. Zatím. 
A co bych tak asi čekala od této kolekce?
Zatím všechno co o ní víme, ale chtělo by to třeba nějaké věci přímo z filmů. Třeba oblečení z těch filmů, pohádek nebo seriálů. Myslím si že je, ale ještě brzo dělat si nějaké velké názory na tuto kolekci. Tato kolekce má vyjít 12.září tohoto roku. Myslím že se máme na co těšit.




Tady je video. Je to zatím první část ze tří. Už se těším
na ty zbývající 2. Jsem celkově zvědavá na tuto kolekci!
  

Aňulí

6 komentářů:

  1. to byla přímo v Krku Omišalj v tom Chorvatsku jo?:D Jestli jo tak je to velká náhoda,třeba jsem ji tam viděla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Napíšu, co píšu ke všem rekvizitám, které vidím kdekoliv- jsou dobré, myslím si, že se na nich hodně lidí vyřádí, někomu se moc nelíbí, ale myslím si, že je to zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě tohle naprosto zbytečný a myslím si, že pro většinu "komixářů" také, protože všichni píší jenom o mladých, nadržených opilcích :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak na ty komiksové trháky se těším nejvíc:D Superhrdinové, to jo, to bude bezva:)

    OdpovědětVymazat