čtvrtek 18. července 2013

Sunset Valley bude úplně jiné!

Nové Sunset Valley... již na konci měsíce

Mám pro vás skvělou zprávu!:) Sunset Valley bude jiné! Lepší, úžasnější, hezčí, větší,... nejlepší!
Já Sunset Valley miluji. Je to mé nejoblíbenější město. Fakt nekecám. Isla Paradiso to město miluji, ale na Sunset Valley nemá. Vždycky jsem si dobře zahrála v tom městě s jakoukoliv rodinou.
Přijde mi to jako takové všeobecně založené město. Fakt se mi tam skěle hraje. 
Jak jsem zjistila že bude Sunset ještě lepší, úžasnější,...:D Tak jsem začala jásat jak postřelený psychopat. Nekecám!:D

Hráči si o toto žádali prý už dlouho (a já to nevěděla). To je díky hráčům chápete to? Já taky ne.
Prostě bomba! Když uvidíte to video tak vám vypadnou oči z důlku. Právě proto jsem se na to nedodívala. Tak jsem si to zase pustila znovu:3

Mega se těším! Kdo je se mnou?



Mimochodem jak jsem byla včera v Game byla jsem tam s Mirandou. Koupila jsem si dvě města v jednom. Bylo to výhodné než si kupovat SimPointy. Takže mám město Monte vista a Horské lázně:) Jsem opravdu ráda že mám další dvě města. Slunečné pobřeží chci také, ale to počká třeba 2 měsíce. Jinak jako bonus k těm dvou městem byla fontána Čokopády. To je taková ta fontána čokoládová jak z ní simíci pijí tu čokoládu:D

Aňulí

11 komentářů:

  1. vypadá to dobře :) taky toto město miluju :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to fakt dobře, ale ony jsou to v podstatě jen přidané objekty do toho města z různých dodatků :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! :) Já mám Sunset Valley nejradši ze všech měst :D A souhlasím s Katee, jsou to vlastně jenom objekty z jiných dodatků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to je fakt, ale kolikrát jsem se snažila Sunset překopat a nepodařilo se mi to...
      Budou ta, ještě ostrovy nebo další pevnina co jsem si tak všimla....:)

      Vymazat
  4. Wow! To je bomba!
    Vypadá to fakt dobře. Ale Katee má pravdu, ovšem je to parádní!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky,konečně jsem se připojila k internetu,takže teď budu moci obíhat,bohužel né tak často :)

    Hezký :)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  6. To je nice. :D Možná začnu hrát taky. NA odreagování, trojku mám. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nene! :-O Prosím, kdy už bude moje?! Sice se mi tam nelíbí všechno, třeba to, že ho zvětšily = delší načítání, ale konečně tam bude všechno! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Sice taky souhlasím s Katee, ale vypadá to vážně moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  9. há teda v Sunset Valleyy moc nehraju,a el asi po tomhe začnu, vypadá fakt luxusně xD

    OdpovědětVymazat