neděle 7. července 2013

Slíbené fotky

☼Slíbené fotky☼

Takže Tropický ráj mám už od včerejška. Včera jsem stavěla hotel a hausboat. Stavěla jsem tyto dvě věci dohromady asi 10 hodin:D Později vám sem dám podrobné fotky:)
Hraji s Hartovýma. Komix Dobrodružství Emili Hart skončilo u toho jak odjely na Rajský ostrov. Tady je pár fotek jak to s nimi zatím vypadá, ale neberte to jako díl;)

Dlouhá plavba... po té mořská nemoc

Tady se míchají drinky

Emili se nepodařil hrad tak ho rozdupala


Nová skluzavka

Filip prosí o sprej proti moskytům:D

Stravování v hotelech

Můj hausboat

Nové kokosové koktejly

Simii-Sims hledá admina!:)
 Jestli by jsi chtěl/a být adminem na jejím blogu zapiš podívej se: ZDE

Aňulí

9 komentářů:

  1. Jsou krásné. Moc se povedli a ten hausboat, to by se mi nechtělo stavět, ale povedl se ti. :)

    OdpovědětVymazat
  2. opravdu božské ! Ne, ne... Božské je pro tohle slabé slovo :D
    Je to... Vlastně se to ani nedá popsat !!
    A to krásně modré moře ♥
    (Annie)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to skvěle :D nejlepší je Filip, na těch fotkách mu to vždycky tak sekne ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný!
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou luxusní fotky! Ukaž nám někdy ten hotel ;) Filip je tam takový frajírek, hlavně na té klouzačce :D

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu dokonalé fotky! :) Jj, ukaž hotel! :D 10 hodin? WOW :D Filip je hustej :DD

    OdpovědětVymazat