sobota 6. července 2013

Opět na zpět!

O5 na z5

Ahojte všichni, tak konečně jsem se vrátila od babičky. 
Plány se úplně změnily moje sestřenky dostaly salmonelózu, takže jsme byly odloučeny do konce týdne od sebe. Bohužel já byla ta, která musela zůstat u babička:D Moc mě to mrzí, jelikož jsem se moc těšila, ale nic se nedá dělat a při této nemoci jsou velmi přísná hygienická pravidla. Navíc nákaza se šíří velmi rychle a pojedeme ještě do toho Chorvatska, takže bych docela nerada měla průjmózu:/


No a když jsem tak byla u babičky na chatě bez wifi, bez počítače, no prostě bez ničeho kromě mobilu, papíru a tužky:D Přemýšlela jsem nad dalšími články, rodinami a tropickým rájem♥ Aňulí si ho asi právě teď instaluje, byla si ho dnes koupit, ale to už vám jistě poví sama. Měla jsem tam jít s ní a koupit si ho též no-o a po přemlouvání rodičů jsem tam nakonec nemohla..takže vidím to na Uložto.cz, ale mám zase problém s přihlášením takže to nepůjde UGH!

Ale moje flegmatická povaha mi říká, že to bude v pohodě. Tak aspoň, že tak:'D
Zatím se těšte na naše články:*

Miranda:))


1 komentář:

  1. Ach bože chudinky :X A ty si taky bobek :X A stahni si to někde jinde než na uložto ne O.o ? A těším se moc :)

    OdpovědětVymazat