čtvrtek 18. července 2013

Nová sada ve Store

Bistro otevřeno jako obyvkle

Mnoho hráčů chtělo dodatek Podnikání. I já mezi ně patřím. Nedávno se spekulovalo že by měl být takový dodatek. Nakonec SimGuru potvrdila že bude nová sada, která nám umožní vést restauraci. Upřímně si myslím že ten dodatek mohli udělat. Ale můžeme být aspoň rádi za tady tuto sadu co je ve Store. 
Sada vypadá dobře:) Líbí se mi. Ve svojí restauraci můžete rozhodnout jaké typy jídel budete vařit nebo jaké budou ceny. Můžete si najmout i kuchaře, který vám pomůže. Jsou různé typy kuchařů. Každý je jinak dobrý.. Čím lepší tím více receptů umí a také očekává větší plat.
Zařiďte si svoje malé bistro nebo-li restauraci:)





Zakoupíte: ZDE
Cena: 1 700 SimPointů
Zdarma ke stažení: bude doplněno

Aňulí

9 komentářů:

  1. Wow, tak to by mě hodně bavilo :)) Já ale sady nestahuju :( Až bude zdarma ke stažení, tak o tom začnu uvažovat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hej! tak to je pecka článek! :D lbí se mi jak je zpracovanej :D

    OdpovědětVymazat
  3. to vypadá dobře :) vést svou vlastní restauraci :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,od 20.7. do 4.8. tady nebudu.
    Nejdříve jedu na dovolenou a pak na chatu,takže nebudu komentovat články od SB.Když se vrátím z dovolené,tak možná stihnu něco okomentovat,ale nevím to jistě...
    Informace o článcích budou na blogu.

    PS:To bistro je super!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný :)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  6. škoda, že nemám žádné simpoints :/

    OdpovědětVymazat
  7. Je to zajímavé:) Ale není to "ono" příjde mi....... Nevím jestli si to pořídím:)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, to je hustý ! :D

    (Annie)

    OdpovědětVymazat