středa 10. července 2013

Můj první hausboat

Můj první hausboat

Ahojte. Dneska jedu s kamarádkou na jejich chatu. Budeme tam v podstatě dva dny. Původně jsme měly s Mirandou spát u nás, ale semlelo se tolik věcí (hlavně to jak má vymazané Simíky) že to odkládáme:// I jsme se pořádně nemohly domluvit jelikož neměla u sebe mobil. Dneska se ráno podívám na mobil a sakra!:D Miranda nemá zaracha a mohly jsme u sebe dneska spát:( Já to vůbec nevěděla.:// Mirando moc se ti omlouvám!:*

Tento hausboat je navrhnuty pro 1 až 3 Simíky. Nejideálnější bude asi pro pár a když by k tomu došlo tak je tam místo i pro dítě.

Hausboat zepředu

Hausbaoat zezadu

Dolní patro

Vrchní patro

Terasa

Kuchyň
Malinká a moderně zařízená. To byl můj cíl. Kuch. linka je z Po setmění a je v tmavě červeném odstínu. Červenou moc nemusím, ale tato se tam podle mě skvěle hodí!

Obývák
Je takový malinkatý a je v dolním patře spolu s koupelnou a kuchyní. V obýváku se mi líbí sedačka a TV (Store) a také jsem vybrala takový barevný stolek z Tropického ráje.


Koupelna
Velmi jednoduchá. Využila jsem nový objekt z Tropického ráje tj. koupelna vše v jednom... Takže WC, umyvadlo a sprcha v jednom:D Super ne?:)

Ložnice
V ložnici skoro nic není. V podstatě jenom postel a dekorace na stěně. Nikdy nedělám tak jednoduché ložnice, ale já si nedokážu představit že by tam měly viset nějaké další dekorace (hlavně obrazy).  Je to asi barvou a vzorem stěny.


Dětský pokoj
Nábytek je tmavě hnědý z těch nejvzácnějších dřev. Nábytek je jenom ze sady Ukolébavky (a) dětské říkanky. Tuto sadu jsem si pořídila a jsem s ní velmi spokojená!

Kajuta (dalo by se říci)
Do té jsem použila na stěny novou malbu- vlny:)
Jinak tam je kormidlo,kterým budou řídit celý hausboat.

Aňulí

12 komentářů:

  1. povedl se :) nejlepší je ta kajuta! :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc se ti povedl! No a i kdyby jsme se v tom turecku potkaly, no nemyslím, že bysme se poznaly :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a ještě něco, na bogu pett a luci jsi psala, že ten tropický ráj zkazil mirandě celou hru, tak kdyby to rozjela, ten TR bych jí mohla půjčit přes origin, když tak napište na kosinarovaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Zírám !... Nádherný ! O.O
    (Annie)

    OdpovědětVymazat
  5. Je úplně nádherný!Nejkrásnější co jsem kdy viděla.

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásný, ale zdá se mi vevnitř trošku prázdný.

    OdpovědětVymazat
  7. Kajuta je suprová :D Úplně super krásný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Povedlo se to, ta vlna v kajutě je suprová :)

    OdpovědětVymazat