sobota 6. července 2013

Mám Tropický ráj

*Mám Tropický ráj*

Dneska jsem brzo vstávala jelikož jsem byla domluvená s kamarádkou že si půjdeme koupit Tropický ráj. Měly jsme jít 4 a nakonec jsme šly dvě:( Mirandě to nedovolili rodiče, ale ona si to stáhne hned jak to bude možné. Jely jsme hned po 8. hodině trolejbusem do Malenovic do Tesca a v Tescu tam mají i Game. Jely jsme tam asi 20 minut. Není to zrovna nejblíže. 
Dorazily jsme tak jsem si koupila Tropický ráj. A ona? Ta mi oznámila že ho už má od 27.6. tedy si ho koupila v den vydání:D super... Zbyly mi penze tak jsem si koupila 3 000 bodú SimPoints:) Chci si koupit nějakou sadu ze Store. Ještě si tam zajedu asi v průběhu příštího týdne na další SimPointy, jelikož chci Slunečné pobřeží a na to nemám:D

Teď jsem si právě zaregistrovala SimPointy a přemýšlím co si koupit asi sadu Ukolébavky dětské říkanky? Nebo snad horolezeckou stěnu a to nové Taneční studio? Nevím:D Jdu si to rychle rozmyslet. 

Také jsem si řekla že bych vám na blog mohla dát moji fotku... Asi někteří kdo se dívali na můj profil u Google+ tak ví jak vypadám a ti co ne tak se podívejte;) 
Zanedlouho uděláme s Mirandou nějaký článek jenom o nás:)

Vidíte ty plakáty? Já taky:'DDD
(jsem úplně blbá)

Zítra vám sem dám nějaké fotky ze hry:)

Jak jste psali že by jste chtěli dále pokračovat v Dobrodružství Emili Hart tak já to tedy nějak promyslím... Jediný problém je že:'D Je to jaké si divné v té hře.
Abych byla upřímná Emili není vůbec těhotná ani nikdy nebyla:D Nikdy jsem to neudělala no vlastně jsem si zkopírovala hru a ta byla jenom na komix.. Teď jste mi to pěkně ztížili! Ale nevadí:) 
Jenom bude asi chvilku trvat než bude pokračování...

13 komentářů:

  1. Já chci taky TR! :D Jsi hezká ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem tě neviděla a nečekala jsem, že jsi
    tak hezká ;D Ono se dá koupit TS3 normálně v Tescu ?
    To jsem vůbec nevěděla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to tam :)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  4. Super foto!!
    Inak mohla by si zverejniť nejaké foto z hry, som zvedavá či si Tropický Raj zaobstarať či nie :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně budu zveřejňovat fotky.. dneškem bych měl začít:)

      Vymazat
  5. Ach konečně se dočkám,že vás uvidím :D ! Ach..bože ! :D JUhůů :D a jo koukala jsem se maš tam boží fotku :)(tedka) seš krasná :) !

    OdpovědětVymazat
  6. jé, Ty se máš :)
    eeh.. Jak mám zadat jméno ??? (Annie)

    OdpovědětVymazat
  7. Počkej takže Miranda ho má nebo ne ? :D A si krásná já ti psala už tehdy i na skype ^^ Na ten článek se strašně těším :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jseš totálně krásná ! :-))
    Jinak hledám adminku, tak jestli by si byla hodná a zveřejnila to tu nebo se taky můžeš přihlásit :) http://simii-sims.blog.cz/1307/i-want-to-admins

    OdpovědětVymazat
  9. Ty se máš!
    Ta animace je boží,si fakt moc hezká!

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi opravdu krásná! :)) To se někdo má :D
    Těším se na foto z TR ;))

    OdpovědětVymazat