pátek 5. července 2013

Jsem zpět!

Jsem zpět z Egypta

Ahojte, v noci jsme přijeli z Egypta:)  Letěli jsme skoro 5 hodin. Jak jsme letěli nazpět viděla jsem pyramidy! Nevím jestli se mám tady rozepisovat nebo tak něco, ale něco málo vám řeknu.

Každý den bylo asi 40°C, ale byli jsme u vody tak to bylo fajn:) 
Moře a šnorchlování- Miluji plavání a ještě více šnorchlování! U hotelu v moři byly nádherné korály a také rybičky. Viděla jsem několik barevných druhů ryb o kterých se mi mohlo jenom snít.
Jídlo- Mňááám:D Vařili fakt dobře. Dávala jsem si tam hodně těstoviny, lasagne a pizzu. Také mi velmi chutnal falmbovaný banán.
Kamarádi- Našla jsem si tam jednoho kámoše a bylo mu 17:D Byla s ním sranda. Pak ke konci dovolené jsem se seznámila ještě s pár lidmi:)
Výlety- Byli jsme na 2 výletech. Jednou jsme se jeli potápět za želvami a podruhé jsme jeli do Městečka Al Koser a tam to bylo dobré. Šli jsme do kostela (to dobré nebylo):D Ale pak do parfumérie (to už dobré bylo) a pak na nákupy a koupila jsem....NIC!:D
Místní lidé- Arabové.. jsem blondýna a všichni mě zdravili a ptali se jak se mám. Uměli trochu česky jednu větu: Ahoj, jak se máš? Pořád mi chtěli nalévat vodku, rum a takový alkohol. Jednou mi jeden fakt nalil a já jsem se smála celý den. Nalil mi vodku do džusu.

Jinak byla tam jednou diskotéka na pláži! Wow. Bylo to suprové.
Poslední večer mi mamka nalila slivovici ,protože mě bolelo hodně břicho. Trochu to přehnala a já jsem se motala a pořád mi padala hlava:D

Prostě to byla úžasná dovolená!:)

Jinak co se týče blogu. Mám plno věcí v plánu. Teď jsem doma asi 15 dnů takže tak...
Doufám že budete na blog chodit i o prázdninách!

Ještě musím aktualizovat hru a taky...
Stalo se vám někdy že jste hráli hru a ukládali a pak jste někdy pustili hru a ty Savy tam nebyly? Jako ta rodina prostě zmizela... Nevíte co s tím? Mě se to totiž stalo://


Aňulí

11 komentářů:

  1. Nevím, mě se spíš stává, že hru uložím a ona se jaksi neuloží. Taky skvělý kousek. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jo:D Takže uložíš a ono se to neuloží?:D

      Vymazat
  2. Teda, závidím takový výlet:) To potápění za želvami mohlo být zajímavé:D A jinak s The Sims se mi to ještě nestalo, ale semtam u nějaké hry se mi to stane. Většinou pak zjistím, že mám v počítači nějaký vir:D

    OdpovědětVymazat
  3. važně si měla užasnou dovolenou :O ! A jo stava a nikdy nevim co s tim -___-

    OdpovědětVymazat
  4. Ty se máš, taková dovolená! :D Já jedu tak maximálně na Slovensko. Ne že by to bylo špatný, ale tak Egypt... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já ti tak závidím,taky bych chtěla do Egypta :)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  6. Hééj, to není fér! Tady chčilo a ty tam ve 40 stupních! :D S tím simsem se mi to nikdy nestalo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přijedu na letiště a já... co to jako je?!:D taková zima....

      Vymazat
  7. Pane jo ty sis to tam teda pořádně užila.
    Závidím ti to plavání s želvami a koupaní se v moři
    a všechno co si tam dělala :DD
    Já miluji pizzu :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, ty se máš :)) Já chci taky! :D S tím simsem se mi to stalo... Nic jsem s tím nedělala :D

    OdpovědětVymazat