středa 17. července 2013

Fotky za životy Hyugassových


S Hyugassovýma jsem nehrála strašně moc dlouho!:) Byly písemky, Tropický ráj a také se mi hodně sekali. Ještě se mi sekají. Vůbec nevím čím by to mohlo být, ale...
Chci se s vámi podělit o další zážitky ze hraní. Teď jich nebude moc, ale přeci jenom něco.

Jistě víte že Toby má s Avelon Edwarada. Je to pořád batole, ale za 2 dny má být dítě. 
Avelon má svou zahrádku kde pracuje zakázené ovoce. To se jí jako vždycky nepodařilo vypěstovat. Podívám se na to a je tam možnost sklízet!:o Wow! Musím to zkusit. Sklidím a narodí se mi holčička... poněkud zelená:D Takže mají dvě děti.

Vypadá to trochu morbidně nemyslíte?:D

A tady je maličká... Pojmenovala jsem ji Květinka

Jak se Květinka narodila tak to začal být doma větší chaos:D Trochu jsem nestíhala a hodně se to sekalo... Edward se pořád vztekal! Přeci kdy je někdo unavený tak se nevzteká ne? Ještě se více vysílí.

S Edwardem jsem to nějak zvládla a ještě jsem ho strčila do vaničky:D Vypadá že je šťastnější.

A tady je Toby s malinkou:)

Aňulí

7 komentářů:

  1. Jé Květinka, to je sladké jméno :)

    OdpovědětVymazat
  2. That is really interesting, You're an overly professional blogger. I've joined your rss feed and look ahead to in the hunt
    for extra of your fantastic post. Additionally,
    I have shared your site in my social networks

    Feel free to surf to my blog post; ankara web tasarim

    OdpovědětVymazat
  3. Budu se opakovat, ale Květinka je rozkošná, hlavně jak ju tahala:) :D to je asi simorost že?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Květinka je roztomilá :)) Jak jí tahala :D

    OdpovědětVymazat