čtvrtek 25. července 2013

Fotky Města Hidden Springs

Fotky Města Hidden Springs

Toto jsou fotky z města Hidden Springs. Toto město mě okouzlilo přírodou. Také tu jsou velmi pěkné domečky a rodinky:) Rozhodně město doporučuji! Děkuji těm co mi ho doporučili... je skvělé!









Aňulí

8 komentářů:

  1. Je super, trochu mi krajinou připomíná Moonlight Falls :) Stavba na druhém obrázku je boží :*

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s tebou, je to opravdu moc krásné město!.)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera :33
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! To jsou naprotosto úžasný fotky!

    OdpovědětVymazat
  5. Konečně jsem si po dlouhé době zahrála simíky. :D Ooh, jak mi chyběli ty dny, kdy jsem je pařila furt. :D Haha, ale v trojce mě hodně chybí maxmotieves... občas to nestíhám :D Jinak je to fakt hezký baráky a město. :3

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné,ale vypadá to na škaredé počasí...

    OdpovědětVymazat