středa 31. července 2013

Doporučené oblečení 1.5

Doporučené oblečení 1.5

Ahojte, jak už jsem TADY psala, tak zatím nemám hru. Díky Aňulí mám, ale datadisky, které mi chybí (nechápu kde můžou být, prostě tam vždy byly a najednou tam nejsou, né ale vážně..) Teď jen záleží na mamčiném příteli, který mě chce řádně potrestat za to, že ty datadisky nemůžu najít. (Ale stejně mi je vždy instaluje on a je fakt, že po instalaci některé dodatky zmizely..). Každopádně i tak je to můj problém a moc mě to mrzí, udělám pro to maximum! To Vám slibuji, klidně začnu brečet!!! :D

Ale teď už konečně k tomu oblečení! (je to ze starších screenshotů, jak jsem psala)

Takže mám tu pro vás upravenou Siminku Taru Licbutonovou, jako mladou dospělou (více o ní a její rodině se dozvíte v TOMTO ČLÁNKU) Je to tak trochu zebří styl tohoto století, tak doufám, že se vám bude líbit;)

Tara zebra style

Pohlaví: Žena
Věk: Mladý dospělý
Účes: Download
Typ oblečení: Každodení

Oblečení

Top: Download
Rifle: Download
Boty: Po setmění

Doplňky

Brýle: Základní
Náušnice: Download
Náramek: Showtime
Nehty: Download


S láskou Miranda;)

8 komentářů: