pondělí 22. července 2013

Doporučené oblečení 1.4

Doporučené oblečení 1.4


Modelka: Samatha Brook
Věk: Mladý dospělý
Styl oblečení: Každodenní
Účes: Tropický ráj

Vrchní dil: Mazlíčci
Kalhoty: Po setmění
Boty: Po setmění

Náhrdelník: Show time
Naušnice: Show time


Aňulí

6 komentářů:

  1. Pěkné, ale já bych asi nedávala náhrdelník a náušnice takové blyštivé, protože tohle je spíš kovbojské oblečení ;) A taky bych změnila barvu bot :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná :33
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí, tak jak je.. je to zajímavé..:)

    OdpovědětVymazat
  4. má krásnou blůzu nebo... košilu... prostě vršek :D

    OdpovědětVymazat
  5. Osobně bych vyměnila boty, vlasy, náhrdelník a náušnice, ale já jsem strašný rejpal. :D Outfit je to ale vcelku povedený.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné oblečení!Moc se mi líbí ta košile i ty kraťasy!

    OdpovědětVymazat