pátek 26. července 2013

Doporučené downloady

Doporučené downloady

Mikina Spongebob
Spongeboba mám velmi ráda. Občas se na něj dívám. Podle mě je skvělý:D
Pokud chcete aby váš Simík byl jeho fanouškem pořiďte mu tuto mikinu:)



Svetr Minnie
Strašně moc se mi líbí tento svetr:) Červenou bravu nemám ráda, ale toto se mi vážně líbí.)



Galavy legíny
Styl galaxy se mi velmi líbí. Už to můžete poznat podle designu na blogu;D
Pokud  se vám legíny líbí rozhodně stahujte.



Aňulí

12 komentářů:

  1. Nádhera :)
    Ty galaxy legíny <3 :33
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, též někdy koukám na spongeboba :DD nejlepší je ale stejně patrick xD To s tou minnie musím stáhnout, je to roztomiloučký :3

    OdpovědětVymazat
  3. jéé ! :) Stahuji si to s Minnie ! ♥

    (Annie)

    OdpovědětVymazat
  4. Svetřík s Minnie jsem měla, než jsem vymazala downy :)) Ta mikina je dokonalá :** Právě jsem si objednala tílko a triko se Spongebobem :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty galaxy legíny jsou boží a Spongeboba taky musím mít:D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc bych to chtěla, ale nikomu tel. číslo dávat NEBUDU!Já radši stahuji ve výměně, tam vím, že to nebude zavirované

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný hlavně když tu první mikinu hledám a nemůžu nikde najít :D takže stahuju :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné downy! fakt miluju galaxy legíny a minie mouse!!!!!

    vaše Terry

    OdpovědětVymazat
  9. krásné věci! okamžitě stahuji! moc se vám to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  10. A kde se dají stahovat ty botky u těch galavy legínů?

    OdpovědětVymazat
  11. hele koupila jsem si The Sims 3 začátek a nejde mě to

    OdpovědětVymazat