pondělí 15. července 2013

Dobrodružství Emili Hart


Na Rajském ostrově jsme se měli skvěle. Darcy byla pořád malinkatý uzlíček, ale zanedlouho by měla mít narozeniny. Filip tady chodil do práce. Pracuje u policije, ale to už jsem říkala. 
Je neděle a venku je slunečno. Napadne mě jít na pláž s Filipem. Naposledy jsme byli na pláži na té party když jsem byla těhotná, ale teď neplánuji žádný alkohol. Ještě musím zavolat chůvu aby Darcy na ty tři hodinky pohlídala. Takže... zavolala jsem chůvu, sbalila jsem osušky a piknikový košík a jdeme na pláž. 
Konkrétně míříme na pláž Bella Vista. Je to jedna z nejlepších.
Dorazili jsme a bylo nám takové vedro že jsme šli do vody. Začali jsme po sobě cákat a stříkat.
Byla to vážně zábava.

Potom jsme si rozložili piknik a jen tak jsme seděli a povídali si. Nakonec jsme si dali i nějaké jídlo. Já si dala hamburger a Filip hot-dog. Skvěle jsme se bavili.

Filip navrhl že by jsme mohli jít stavit hrad z písku. Já nejsem nějaký tvůrčí a taky to tak dopadlo. Stavila jsem hvězdici a nepodařila se mi tak jsem ji jednoduše zbortila. Byla jsem naštvaná že se mi nepodařila. Filip si zatím stavěl a ta jeho vypadala krásně.

Když Filip dostavěl zazvonil mu mobil. Zvedl to a... mluvil s někým.
Filip: Ahoj. Nejsem v Sunset Valley
Neznámý něco říkal a pak Filip zase mluvil.
Filip: Jestliže je to na měsíc mohl bych si o tom promluvit se snoubenkou.
Zase chvíli Filip poslouchal a nakonec řekl: Dobře, dám ti vědět do zítřka. Děkuji.

Co to sakra bylo?! Zajímalo mě to tak jsem došla rychle za Filipem.
Já: Filipe? Kdo to byl?
Filip: Jeden chlápek od policije ze Sunset Valley
Já: Aha, a co jako chtěl?
Filip: Dal mi takovou nabídku...

1. Co si myslíte o tom co chtěl ten chlapík ze Sunset Valley?
2. Líbil se vám díl?
3. Volná diskuze

Aňulí

12 komentářů:

  1. 1....nwm :)
    2.Rozhodně :)
    3.Těším se na další :)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. že by mu nabídl práci tam? na měsíc? nějakej případ? :D
    2. jj :)
    3. další díl :D

    OdpovědětVymazat
  3. 1. se dozvíme :D
    2. jojo... ^^
    3. já si nemůžu pomoct, ale já musím znovu pochválit ten design... jako je fág krásnej! :3

    OdpovědětVymazat
  4. Oooo... Děkuji, ale jak již jsem dvakrát zmínila, ten tvůj se mi taky dost líbí... Mě hlavně na tom mém hrabe z toho-> everyonce love DOMO :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky,to jsem já Carly,chtěla jsem ti jenom říci,že jedu pryč a nebudu moci obíhat.Články na mém blogu budou přibývat asi obden či každý den.
    AHOJKY!!!
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Nabídl mu práci asi :)
    2. Jasně:)
    3. Supa čupa díl!!:D:D

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou jako vždy povedené. Mám ráda Emily a její dobrodružství. Vždy si příjemně počtu :)

    OdpovědětVymazat
  8. CHtěl někoho zabít :D
    ano
    udělej někdy seriál :D

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Nabídl mu tam nějakou práci :)
    2. Jasně a moc :))
    3. Těším se na další!

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Asi mu nabídl práci
    2. Jasně

    OdpovědětVymazat
  11. Páni!Nabídl mu práci nebo co?Možná ale nějakou nebezpečnou a to se Emili neude líbit...

    OdpovědětVymazat